krisV6 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Witam Koledzy może ktoś mi podpowie co mam zrobić wczoraj uderzyłem w krawężnik dość mocno!! Oprócz skrzywionego wachacza okazało sie dziś że ucierpiał rownież filtr oleju ale jest cały olej ucieka natomiast troche niżej a przy zapalonym silniku leci naprawde mocno z tego co ogladałem tego nie da sie wymienić !!! Mise owszem ale tego nie!!! Co teraz prosze o pomoc!!!!!
artur81 Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 jakies zdjecie by duzo pomoglo, czy jestes pewien ze to nie wyciek z pod uszczelki filtra bo filtr jest z blachy i raczej bloku nie uszkodzil. w zyciu nie widzialem tego bloku z czego jest? pewnie alu
janSerce Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Może Ci cieknąc z podstawy filtra oleju albo z chłodniczki oleju, no chyba że gdzieś korpus silnika jest pęknięty
krisV6 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 nie podstawa jest dobra i uszczelką też nie leci napewno sprawdzałem wycierałem i to jest dalej za filtrem kawałek to jest w takiej szczelinie i tam sączy a jak odpale to nawe mocno!!!! To jest alumninium trzeba by to może pospawać ale tego nie da sie zdemontować! Czy ktoś kiedyś robił takie rzeczy typu spawanie alumninium bez demontażu w aucie ? Czy tan cieknący olej nie będzie przeszkadzał?????
iwadrian Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Jeżeli chcesz pospawać aluminium to musi być idealnie czyste, tym bardziej, że musi być to pospawane szczelnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się