szymonq Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 Ostatnio poczułem nierówną pracę mojego ALT'ka. Ewidentnie wypadał zapłon z jednego cylindra. Nie miałem jak podpiąć komputera więc zacząłem od najprostszych i najczęstrzych przyczyn. Wymieniłem świece i sprawdziłem pracę odłączając poszczególne cewki. Bez zmian. Gdy dotarł do mnie kabel sprawdziłem błędy na silniku i taki oto rezultat: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Thursday, 09 July 2020, 16:28:48. Control Module Part Number: 8E0 909 557 J Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0002 Software Coding: 0011581 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 3A07B1EB3547 6 Faults Found: 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal 18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1602 - 002 - Please Register/Activate - Intermittent 17635 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1227 - 002 - Please Register/Activate 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0303 - 001 - Please Register/Activate 17763 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1355 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent Błędy skasowałem i odpaliłem ponownie żeby zobaczyć jaki błąd się pojawi bezpośrednio po uruchomieniu i jest tak: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Thursday, 09 July 2020, 16:37:59. Control Module Part Number: 8E0 909 557 J Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0002 Software Coding: 0011581 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 3A07B1EB3547 2 Faults Found: 17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground P1227 - 002 - Lower Limit Exceeded 17887 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1479 - 008 - Please Register/Activate Z tego co sam znalazłem informacje to jest problem z wtryskiem na 3 cylindrze. Teraz pytanie czy sam to ogarnę czy trzeba jechać do mechanika? Jest opcja zmiany ttego wtrysku miejscami z innym dla upewnienia się że to wtrysk padł? W sieci nie znalazłem żadnych informacji na temat tego jak wymontować wtrysk. Dodatkowo po uruchomieniu w obecnym stanie powstaje ładna biała chmura + pachnie benzyną. Dym pojawia się także pod maską więc zakładam że jest jakaś nieszczelność. Wszelkie rady mile widziane.
przem8 Opublikowano 11 Lipca 2020 Opublikowano 11 Lipca 2020 Prędzej coś z zasilaniem tego wtrysku patrząc po błędzie. WIdzę, że jest gaz więc pasuje przejrzeć wiązkę elektryczna przy wtryskiwaczu.
szymonq Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Opublikowano 11 Lipca 2020 Właśnie teraz to oglądałem i zauważyłem że kable takie sobie. Osłonka pęknięta w dwóch miejscach itd. Bardzo możliwe że z tym. Rozumiem że biały dym i zapach benzyny jest spowodowany nie spalaniem tego paliwa z 3 cylindra?
szymonq Opublikowano 11 Lipca 2020 Autor Opublikowano 11 Lipca 2020 Problemem faktycznie okazało się przebicie na kablu od wtyczki wtryskiwacza. Po prowizorycznym zaizolowaniu na szybko silnik zaczął pracować jak należy. Nepokoi mnie jedynie bardzo mocne dymienie na biało, płynu nie ubywam Co może się dziać?
frsh95 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 @szymonq Aktywuj sobie pełną wersję, moge Ci pomóc prostym trickiem, pisz pw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się