michalszarpak Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 Witam Wywala mi cały czas błąd przepływomierza 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Zajrzałem do niego i wyjąłem ten czujnik (lizak) i wyczyściłem. auto trochę lepiej się zbiera na 4 i 5 biegu ale teraz nie o tym. Mój czujnik wygląda tak: Dodatkowo z drugiej strony są jeszcze numery: F00C2G2049 oraz 184081A Po wpisaniu w szukajkę znalazłem: Tylko, że ten ma jakiś rezystor, opornik ( zaznaczyłem w czerwonym kółku) a u mnie są gołe druciki. I moje pytanie czy ten mój czujnik jest na 100% od ALT? Czy w swoich ALTkach macie ten rezystor? Czy mógłby ktoś podać jakie ma numery na tym lizaku? Dodam, że na obudowie przepływomierza jest nr 0 280 218 058, 06B 133 471 A . Po tymi numerami pokazuje przepływomierz Boscha do ALTka.
seba22441 Opublikowano 27 Lipca 2021 Opublikowano 27 Lipca 2021 Mam taki sam problem jak kolega. Już miale kupić używany przepływomierz ale zobaczyłem ze też nie ma tego tego drucika z rezystorem. nowe przepływki kosztują około 450zl. Czy można rozwiązać ten problem przylutowywując taki rezystor? jakie tam są oznaczenia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się