Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Licznik A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 minut temu, Banan napisał:

951b to angol - a tarcze jakie masz? 

Moze i swap byl ale pytanie czy ecu z bke nie zostało :wink:

Tarcze wiesz co, powiem tak. Na szybkościomierzu jest naklejona jakaś naklejka, w ogóle z żółtymi ledami, żeby mph zamaskować ( tak przypuszczam ). Jeżeli chodzi o prędkość jazdy to pokazuje mi na tym dobrze wszystko. Tylko, że nie wiem co jest pod tą naklejką, ale na chłopski rozum przypuszczam, że mph i kmh. Tylko teraz jak to sprawdzić? Podpiąć pod interfejs zapewne, chyba tylko tyle zostaje na ten moment. 

Opublikowano (edytowane)

Wystarczy że zobaczysz gdzie masz 100 km/h ( w Europie zawsze na 12 godzinie ) 

Edytowane przez Banan
Opublikowano
17 godzin temu, Banan napisał:

Wystarczy że zobaczysz gdzie masz 100 km/h ( w Europie zawsze na 12 godzinie ) 

Jak podeśle Ci zdjęcie licznika, który mam to będziesz w stanie powiedzieć, jakie ecu jest?
Druga sprawa, kod immo można z poziomu komputera znaleźć?

Opublikowano
19 godzin temu, Banan napisał:

Wystarczy że zobaczysz gdzie masz 100 km/h ( w Europie zawsze na 12 godzinie ) 

Nie mam na godzinie 12, na pewno jest naklejka jakaś :D

zastanawiam się, jak wyjmę licznik i zdejmę to co jest na szybkościomierzu, to co tam znajdę :D

 

IMG_20200804_142243.jpg

Opublikowano

Widać po czcionce ze coś naklejone. Ogólnie za jakieś 50 zł można już wyrwać zegar z b7 Europa diesel i przełożyć tarcze. Do tego trzeba eeprom przeprogramowac na prędkość europejską. Tego juz sam nie zrobisz w b7. Ja to robiłem programatorem+pajączek (trzeba rozebrać licznik do rosołu bo kość eepromu jest pod stelarzem plastikowym tarcz),jak ktoś ma sprzęt to przez złącze licznika to zrobi.

Opublikowano
8 minut temu, pila24 napisał:

Widać po czcionce ze coś naklejone. Ogólnie za jakieś 50 zł można już wyrwać zegar z b7 Europa diesel i przełożyć tarcze. Do tego trzeba eeprom przeprogramowac na prędkość europejską. Tego juz sam nie zrobisz w b7. Ja to robiłem programatorem+pajączek (trzeba rozebrać licznik do rosołu bo kość eepromu jest pod stelarzem plastikowym tarcz),jak ktoś ma sprzęt to przez złącze licznika to zrobi.

Tylko gdzie tu kogoś takiego znaleźć :D Bo kogo bym nie pytał to nikt takich rzeczy nie robi :/

Opublikowano

W tym roku wyszły nowe przepisy odnośnie liczników i większość ekspertów od elektroniki samochodowej w ogóle woli nie tykać liczników. Na forum jest kilku specjalistów którzy nie obsrali zbroi i robią liczniki.

Opublikowano
3 minuty temu, pila24 napisał:

W tym roku wyszły nowe przepisy odnośnie liczników i większość ekspertów od elektroniki samochodowej w ogóle woli nie tykać liczników. Na forum jest kilku specjalistów którzy nie obsrali zbroi i robią liczniki.

Wiadomo,  że najlepiej by było, gdybym dorwał kogoś takiego miejscowego, aby się tym wszystkim zajął. Bo jednak wysyłanie komuś licznika czy dwóch do kodowania i mapowania. To troszkę jednak nie po drodze :/

Opublikowano (edytowane)

Ja mogę ogarnąć jakby co :wink: no ale tylko wysyłka

Edytowane przez Banan
Opublikowano
13 minut temu, Banan napisał:

Ja mogę ogarnąć jakby co :wink: no ale tylko wysyłka

No właśnie Banan, to jest problem, bo nie mogę sobie pozwolić na brak samochodu. Tylko teraz pytanie co muszę kupić i o jakich numerach?

Opublikowano
22 godziny temu, Banan napisał:

Ja mogę ogarnąć jakby co :wink: no ale tylko wysyłka

Znalazłem gościa niedaleko mnie co niby robi takie rzecz, prosił abym podjechał w przyszłym tygodniu, żeby obejrzeć i określić co i jak. No zobaczymy, mam nadzieję, że pójdzie w miarę gładko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...