Louu Opublikowano 24 Lipca 2020 Opublikowano 24 Lipca 2020 Hej, Nigdy wcześniej w zasadzie nie zaglądałem pod pokrywę silnika, dzisiaj chcąc wymienić sobie filtr paliwa, filtr powietrza i kabinowy (jutro olej z filtrem, a następnie przegląd) zauważyłem, że mam mocno spocony silnik po jego lewej stronie. Zlane jest w zasadzie wszystko od EGR w dół komory silnika. Czy ktoś z kolegów miał podobny problem? Czy możliwe, że to właśnie EGR zaświnił silnik? po prawej stronie sucho. Nie zauważam spadków mocy, ani, żeby się bardziej dymiło, czasem natomiast jak wysiądę z samochodu wydaje mi się, że czuć trochę spalinami. Pzodrawiam
kamil-vag Opublikowano 24 Lipca 2020 Opublikowano 24 Lipca 2020 Kapie olej z egr na plecionke, jak jeszcze jej nie przepaliło to masz szczęście. Rozbierz to wszystko, wymyj, kup nowy EGR i uszczelki i będzie na kilka lat spokój...
Louu Opublikowano 24 Lipca 2020 Autor Opublikowano 24 Lipca 2020 1 godzinę temu, kamil-vag napisał: Kapie olej z egr na plecionke, jak jeszcze jej nie przepaliło to masz szczęście. Rozbierz to wszystko, wymyj, kup nowy EGR i uszczelki i będzie na kilka lat spokój... Syf też jest na pompie vacum, ale wydaje się być względnie suchy i stary (wytarłem na około, nie było mokro jak od świeżego), natomiast w komorze na dole tak jakby pod pompą vacum jest mocno na-pocone, czy jest możliwe, że aż tam by z EGRu ciekło? Sam EGR ma w sobie sporo nagaru, zamyka i otwiera się płynnie.
Louu Opublikowano 24 Lipca 2020 Autor Opublikowano 24 Lipca 2020 Wyczyściłem z wierzchu do sucha EGRa jak na 1 zdjęciu, 2h później byłem się przejechał 5-6km i już jest zapocony jak na 2 zdjęciu, więc EGR na pewno do zrobienia, z tym, że dalej mnie zastanawia dużo syfu na dole 3 zdjęcie, czy to z EGRa tak zasyfiło, czy coś jeszcze tam się dzieje. Ogólnie musiałbym umyć cały silnik, kupiłem jakiś środek K2 akra, czy mogę go użyć, a następnie zmyć myjką ciśnieniową? Czy jakiś inny sposób?
Derbi013 Opublikowano 24 Lipca 2020 Opublikowano 24 Lipca 2020 odrazu masz do wymiany przewód odpowietrzający nr 038121473 , pod pompą vacum bo jest mega napuchniety, ja przy swoim EGRrze mam przewód na spinke , a nie skręcany jak twój , zwróć uwagę przy zakupie.
kubabkb Opublikowano 17 Września 2020 Opublikowano 17 Września 2020 W dniu 24.07.2020 o 16:57, kamil-vag napisał: Kapie olej z egr na plecionke, jak jeszcze jej nie przepaliło to masz szczęście. Rozbierz to wszystko, wymyj, kup nowy EGR i uszczelki i będzie na kilka lat spokój... Kamil jakie sa objawy przepalonej plecionki?
Lu-Gi Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Takie że spaliny zamiast w wydech będą Ci lecieć w komorę silnika a co za tym idzie do kabiny zwłaszcza na postoju.. razem z przewodem wodnym o którym wyżej mowa wymień vacum pompę na Boscha najlepiej, bo to kapiąca z niej ropa załatwiła Ci ten przewód wodny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się