pelonek1 Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 Potrzebuję pomocy w ogarnięciu tematu z instalacją LPGTECH. Problem polega na tym że czasami ciepły silnik nie przełączał się na gaz. Wciskanie przycisku w przełączniku nic nie pomagało, trzeba było zgasić auto i później odpalić i dopiero wtedy przełączał się na gaz. Człowiek który montował instalację stwierdził że nie podpiął jednego przewodu który idzie razem z wiązką do przełącznika gazu. Wg niego przewód ten należy podłączyć do plusa po stacyjce samochodu. Po podłączeniu przewodu pod plus po stacyjce nie zauważyłem że poprawiło się przełączanie bo jak na razie przełącza się cały czas, być może jest dobrze, nie wiem, musiałbym dłużej pojeździć bo jak pisałem wyżej działo się to czasami. Pojawił się natomiast inny problem tzn. VCDSem nie mogę się łączyć ze sterownikami silnika na pewno bo z innymi nie próbowałem tzn. łączy się na chwile i pojawia się błąd "brak odpowiedzi ze sterownika" bądź "zbyt dużo błędów komunikacji żeby połączyć". O co chodzi?
ulisses Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 Być może masz podłączony sterownik gazowy pod obd. Spróbuj połączyć się w ciągu pierwszych 5 sekund po przekręceniu zapłonu albo spytaj gazownika czy podłączał sterownik pod obd (o ile Twój sterownik ma taką opcję).
pelonek1 Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Opublikowano 29 Lipca 2020 51 minut temu, ulisses napisał: Być może masz podłączony sterownik gazowy pod obd. Spróbuj połączyć się w ciągu pierwszych 5 sekund po przekręceniu zapłonu albo spytaj gazownika czy podłączał sterownik pod obd (o ile Twój sterownik ma taką opcję). Próbowałem połączyć się w ciągu 5 sekund i niestety nic to nie dało. Najlepsze jest to że przed podłączeniem tego przewodu pod plus nic się nie działo. Wczoraj ten przewód został wpięty i wydaje mi się że gazownik wpiął go w przewód przy gnieździe do podłączania VCDsa. Sterownik mam LPG TECH DUO z tego co pamiętam. Jeśli chodzi o gazownika to nie będę pytał bo nie trafiłem z Nim i mam bardzo dużo problemów z moją instalacją gazową.
ulisses Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 No to odepnij ten przewód i sprawdź czy się połączysz.
pelonek1 Opublikowano 29 Lipca 2020 Autor Opublikowano 29 Lipca 2020 34 minuty temu, ulisses napisał: No to odepnij ten przewód i sprawdź czy się połączysz. Nie odepnę bo niestety wszystkie moje narzędzia zostały poza miejscem mojego zamieszkania. Po drugie to gazownik coś przestawiał w sterowniku po podłączeniu tego przewodu i może coś nie działać teraz bez niego. Muszę poszukać kogoś ogarniętego od LPGTech w Olsztynie a teraz jeździć tak jak jest.
ulisses Opublikowano 29 Lipca 2020 Opublikowano 29 Lipca 2020 Uderz do: https://www.facebook.com/Kondziu4LPG/ kawałek drogi od Olsztyna ale to jeden z niewielu ludzi którzy ogarniają lpg w Twoich okolicach.
pelonek1 Opublikowano 30 Lipca 2020 Autor Opublikowano 30 Lipca 2020 (edytowane) Przewód odpinałem, niestety to nie jego wina, winny okazał się mój kabel VCDS. Po podpięciu innego można było się łączyć chociaż w sterowniku silnika był jeden błąd: 18056 - magistrala danych układu napędowego P1684 - 004 - uszkodzona - sporadyczny Muszę ożywić mój kabel i wszystko powinno być ok. Problem uważam za rozwiązany. Edytowane 30 Lipca 2020 przez pelonek1
pelonek1 Opublikowano 31 Lipca 2020 Autor Opublikowano 31 Lipca 2020 Kabel naprawiony, wszystko śmiga jak należy.
pelonek1 Opublikowano 6 Września 2020 Autor Opublikowano 6 Września 2020 Czy ten czujnik ciśnienia i temperatury nie powinien być odwrotnie? Nie krytykujcie tej pajęczyny z przewodów, kiedyś to poprawię po instalatorze.
pelonek1 Opublikowano 9 Września 2020 Autor Opublikowano 9 Września 2020 W dniu 6.09.2020 o 18:26, pelonek1 napisał: Czy ten czujnik ciśnienia i temperatury nie powinien być odwrotnie? Nie krytykujcie tej pajęczyny z przewodów, kiedyś to poprawię po instalatorze. Ktoś coś podpowie?
pelonek1 Opublikowano 11 Września 2020 Autor Opublikowano 11 Września 2020 1 godzinę temu, ulisses napisał: Tak, powinien być odwrotnie. Tak myślałem. Przekładać czy jeździć bo 15tkm już przejechałem po montażu i nic się nie dzieje?
ulisses Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 Ja bym przełożył gdyby to było moje auto.
pelonek1 Opublikowano 11 Września 2020 Autor Opublikowano 11 Września 2020 Godzinę temu, ulisses napisał: Ja bym przełożył gdyby to było moje auto. Ok. Przy najbliższej okazji przełożę ten czujnik gdyż muszę wymienić kolektor ssący oraz trochę ogarnąć tą instalację wizualnie. Zastanawiam się tylko czy po zmianie nie będzie potrzeby zmian w oprogramowaniu?
ulisses Opublikowano 11 Września 2020 Opublikowano 11 Września 2020 Nic nie musisz zmieniać w oprogramowaniu lpg.
pelonek1 Opublikowano 16 Marca 2021 Autor Opublikowano 16 Marca 2021 Dzisiaj po podłączeniu się kompem pod sterownik LPG wyskoczyły takie oto błędy: 1. Pełne otwarcie wtryskiwacza gazowego 1 - licznik 1 2. Pełne otwarcie wtryskiwacza gazowego 2 - licznik 2 3. Pełne otwarcie wtryskiwacza gazowego 3 - licznik 2 4. Pełne otwarcie wtryskiwacza gazowego 4 - licznik 2 Od czego mogą być te błędy? Martwić się czymś czy jeździć? Jak widać są to pojedyncze błędy i wystąpiły w sumie tylko 7 razy, nie pamiętam też po ilu km od ostatniego skanowania. Dzisiaj je skasowałem, sprawdzę za jakiś czas nie wrócą.
przem8 Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 Zapetlily wtryskiwacze, mogło to być chwilowe np. Przez spadek ciśnienia na reduktorze. Przejedz się z podglądem parametrów i będzie widać jak jest.
pelonek1 Opublikowano 17 Marca 2021 Autor Opublikowano 17 Marca 2021 16 godzin temu, przem8 napisał: Zapetlily wtryskiwacze, mogło to być chwilowe np. Przez spadek ciśnienia na reduktorze. Przejedz się z podglądem parametrów i będzie widać jak jest. Tak myślałem że wtryskiwacze zapętliły, tylko zastanawiałem się dlaczego, niedawno robiłem logi i nic takiego nie ma miejsca jak zapętlanie ani na benzynie ani na LPG. Na które parametry zwrócić uwagę podczas jazdy i jak je oceniać?
przem8 Opublikowano 17 Marca 2021 Opublikowano 17 Marca 2021 U mnie kiedyś non stop był błąd od zapętlonych wtryskiwaczy, a jak logowałem auto z różnymi obciążeniami łącznie z katowaniem pod prędkości grubo ponad 200 to nie dało się zauważyć pętlenia. Wystarczy, że w jakiś warunkach na ułamek sekundy zbliży się do pętlenia lub z powodu niskich temp. reduktor ma duże spadki ciśnienia przez co wydłużą się czasy wtrysku i będzie takie coś. Olać temat jak korekty w normie i wtryski faktycznie nie pętlą. Log 2+33 Ci wystarczy.
pelonek1 Opublikowano 17 Marca 2021 Autor Opublikowano 17 Marca 2021 44 minuty temu, przem8 napisał: Olać temat Tak zrobię. Dzisiaj trasa 200km i w sterowniku lpg czysto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się