szafir1985 Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 Witam własnie byłem wykasować sobie inspekcje oleju i przypadkiem zobaczylem ze temperatura zasysanego powietrza wynosi 36,9 mimo iz na dworze bylo w chwili mierzenia 9 stopni, auto stalo nie ruszane lekko ponad 6 godzin, gdzie ten czujnik się znajduje? Czy ma to jakiś wpływ na prace silnika? Hallo ktoś sie wypowie w tym temacie??
gucia Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Jest na rysunku oznaczony jako 1. Jeśli nie będziesz potrafił go zlokalizować daj znać to zrobię jutro fotkę i Ci wyś :>lę.
Sztomel Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 przecież temperatura powietrza w dolocie jest prawidłowa, byłaby jeszcze większa gdyby nie intercooler, czujnik masz sprawny więc nie szukaj nieistniejącej jego usterki.
Lishoo Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Temperatura nie jest ani trochę prawidłowa, jeżeli włączysz sam zapłon to temperatura powietrza, paliwa i płynu chłodzącego powinny być zbliżone do siebie, np 10*C, 9*C i 10*C, jeżeli wygląda to tak 10*C, 27*C i 10*C to znaczy że czujnik jest uszkodzony. O ile dobrze kojarzę czujnik znajduje się w plastikowej rurze zaraz koło podszybia, jak stoisz przed samochodem i patrzysz pod maskę to jest po środku na samym końcu. Jest wpięty do niej od dołu, i zablokowany taką spinką w którą wkłada się śrubokręt płaski i się go przekręca żeby wysunąć tą spinkę, tylko trzeba uważać żeby nie wypadła Wsadź go benzyny ekstrakcyjnej bo na pewno będzie cały z nalotu z oleju, po wyczyszczeniu wsadź go jeszcze z powrotem może to pomoże, albo montuj od razu nowy Jeżeli nie masz chipa to osiągi MOGĄ się pogorszyć jeżeli czujnik zawyża temperaturę powietrza w dolocie gdyż ECU liczy w ten sposób gęstość powietrza i ustawia żądane ciśnienie i dawkę paliwa wg. tego
ROBERT Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Powietrze w dolocie ogrzewa się od ciepła silnika, im dłużej silnik chodzi na jałowym tym bardziej temp. ta będzie wzrastać
Lishoo Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Powietrze w dolocie ogrzewa się od ciepła silnika, im dłużej silnik chodzi na jałowym tym bardziej temp. ta będzie wzrastać Zgadza się będzie wzrastać, ale temperatura powinna wyglądać tak że na uruchomionym silniku najwyższa będzie temperatura cieczy, później paliwa, a na końcu powietrza. Poza tym u mnie temperatura w dolocie nigdy nie przekroczyła 40*C...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się