Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Nierówne obroty jałowe silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam nierówne obroty jak kasuje błędy to idzie równo, mam podejrzenia na HALLA moge podesłać logi ale jak na początek to nie wiem gdzie rece wsadzić może od paska rozrządu zacząć

Adres 01: Silnik

Numer seryjny sterownika: 8E0 909 518 AA

Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT 0002

Kodowanie: 0011581

Kod serwisu: WSC 63351

6 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:

17939 - Przestawianie faz wa³ka rozrz¹du: przerwa w obwodzie

P1531 - 004 - Brak sygna³u / brak komunikacji

17705 - Spadek ciœnienia pomiêdzy Turbo a przepustnic¹ (sprawdŸ bloki pomiarowe!)

P1297 - 001 - Górna wartoœæ skrajna przekroczona

16684 - Rozpoznano wypadanie zap³onów w jednym/wielu cylindrach

P0300 - 002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona

16685 - Cylinder 1: rozpoznane wypadanie zap³onów

P0301 - 002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona

16687 - Cylinder 3: rozpoznane wypadanie zap³onów

P0303 - 002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona

16688 - Cylinder 4: rozpoznane wypadanie zap³onów

P0304 - 002 - Dolna wartoϾ skrajna przekroczona

a to z vaga mi wyleciało. Może ktoś miał coś podobnego a w piątek mam zrobić 2000 km co robić?

Opublikowano

zacznij od sprawdzenia rozrządu

Opublikowano

ustawienie na znaki :cool1: może być przestawiony

Opublikowano

na początek spr. znaki dla pewności jak sam dasz rade to cię to nic nie kosztuje :wink4:

Opublikowano

no i znaki sie zgadzają , dodatkowo zauważyłem że jak odkręce korek od oleju ta zasysa mi powietrze a przy głowicyjest zawór DV no i on mi wygląda na niesprawny zaglądałem do środka i tam jest guma która nierówno siedzi gdzieś na jakimś forum chyba czytałem że nie da się jej ustami przedmuchać a tu bez kłopotu mało tego z niego też powietrze uchdzi lub zasysa trudno sprawdzićale tochyba wina błędu

""17705 - Spadek ciśnienia pomiêdzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!)

P1297 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona ""[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 19:51_________________________________________________tu troche poczytałęm na temat 17705 http://www.forum.a3-club.net/showthread.php?p=360158

Opublikowano

no i znaki sie zgadzają , dodatkowo zauważyłem że jak odkręce korek od oleju ta zasysa mi powietrze a przy głowicyjest zawór DV no i on mi wygląda na niesprawny zaglądałem do środka i tam jest guma która nierówno siedzi gdzieś na jakimś forum chyba czytałem że nie da się jej ustami przedmuchać a tu bez kłopotu mało tego z niego też powietrze uchdzi lub zasysa trudno sprawdzićale tochyba wina błędu

""17705 - Spadek ciśnienia pomiêdzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!)

P1297 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona ""[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 19:51_________________________________________________tu troche poczytałęm na temat 17705 http://www.forum.a3-club.net/showthread.php?p=360158

Tez mam podobnie nie rowne obroty i mocno zasysa korek . Znalazles przyczyne napisz prosze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...