Januszl0 Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 mam nierówne obroty jak kasuje błędy to idzie równo, mam podejrzenia na HALLA moge podesłać logi ale jak na początek to nie wiem gdzie rece wsadzić może od paska rozrządu zacząć Adres 01: Silnik Numer seryjny sterownika: 8E0 909 518 AA Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT 0002 Kodowanie: 0011581 Kod serwisu: WSC 63351 6 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 17939 - Przestawianie faz wa³ka rozrz¹du: przerwa w obwodzie P1531 - 004 - Brak sygna³u / brak komunikacji 17705 - Spadek ciœnienia pomiêdzy Turbo a przepustnic¹ (sprawdŸ bloki pomiarowe!) P1297 - 001 - Górna wartoœæ skrajna przekroczona 16684 - Rozpoznano wypadanie zap³onów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 002 - Dolna wartoœæ skrajna przekroczona 16685 - Cylinder 1: rozpoznane wypadanie zap³onów P0301 - 002 - Dolna wartoœæ skrajna przekroczona 16687 - Cylinder 3: rozpoznane wypadanie zap³onów P0303 - 002 - Dolna wartoœæ skrajna przekroczona 16688 - Cylinder 4: rozpoznane wypadanie zap³onów P0304 - 002 - Dolna wartoœæ skrajna przekroczona a to z vaga mi wyleciało. Może ktoś miał coś podobnego a w piątek mam zrobić 2000 km co robić?
wojtekce Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 ustawienie na znaki może być przestawiony
Januszl0 Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 ale ciekawi mnie jak skasuje błędy to idzie równo
wojtekce Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 na początek spr. znaki dla pewności jak sam dasz rade to cię to nic nie kosztuje
Januszl0 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 no i znaki sie zgadzają , dodatkowo zauważyłem że jak odkręce korek od oleju ta zasysa mi powietrze a przy głowicyjest zawór DV no i on mi wygląda na niesprawny zaglądałem do środka i tam jest guma która nierówno siedzi gdzieś na jakimś forum chyba czytałem że nie da się jej ustami przedmuchać a tu bez kłopotu mało tego z niego też powietrze uchdzi lub zasysa trudno sprawdzićale tochyba wina błędu ""17705 - Spadek ciśnienia pomiêdzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona ""[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 19:51_________________________________________________tu troche poczytałęm na temat 17705 http://www.forum.a3-club.net/showthread.php?p=360158
jurus38 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 no i znaki sie zgadzają , dodatkowo zauważyłem że jak odkręce korek od oleju ta zasysa mi powietrze a przy głowicyjest zawór DV no i on mi wygląda na niesprawny zaglądałem do środka i tam jest guma która nierówno siedzi gdzieś na jakimś forum chyba czytałem że nie da się jej ustami przedmuchać a tu bez kłopotu mało tego z niego też powietrze uchdzi lub zasysa trudno sprawdzićale tochyba wina błędu ""17705 - Spadek ciśnienia pomiêdzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona ""[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 19:51_________________________________________________tu troche poczytałęm na temat 17705 http://www.forum.a3-club.net/showthread.php?p=360158 Tez mam podobnie nie rowne obroty i mocno zasysa korek . Znalazles przyczyne napisz prosze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się