Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Weryfikacja błędów silnika (Audi A4 B5 Lift 2001 silnik AVV)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 
mam do Was prośbę - możecie pomóc mi w zweryfikowaniu błędów występujących na silniku - nowy przyjaciel Audia A4 B5 AVV 1.8 rocznik 2001 LIFT :)

Kupiłem niedawno auto - wcześniejszy pojazd to Audi A4 B5 ADR 1.8 1998 ale niestety dostał strzał w tył i ma całą oś wygiętą i nie warto zic z nim działać :)
Bardzo liczę na waszą pomoc :)
 

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Sunday, 16 August 2020, 21:49:00:0

Control Module Part Number: 8D0 906 018 AA

  Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR G   0003

           Software Coding: 10001

            Work Shop Code: WSC 06435

                      VCID: 66BF359B117F

           Additional Info: WAUZZZ8DZ1A083438     AUZ5Z0Y9024112

7 Faults Found:

16514 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit KONIECZNOŚĆ WYMIANY SONDY – BŁĄD W OBWODZIE??

        P0130 - 35-10 -   - - Intermittent

16725 - Shareware Version. To Decode all DTCs

        P0341 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17927 - Shareware Version. To Decode all DTCs

        P1519 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17733 -  Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded

        P1325 - 35-10 -   - - Intermittent

16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs

        P0441 - 35-00 - Please Register/Activate

18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs

        P1602 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17977 -  Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

        P1569 - 35-10 -   - - Intermittent

Opublikowano
1 minutę temu, Grabekk napisał:

16514 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit KONIECZNOŚĆ WYMIANY SONDY – BŁĄD W OBWODZIE??

        P0130 - 35-10 -   - - Intermittent

ten pojawiał się u mnie w 1.8t jak instalacja LPG upuszczała gaz do kolektora ze względu na za duże ciśnienie fazy lotnej 

 

3 minuty temu, Grabekk napisał:

17977 -  Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

        P1569 - 35-10 -   - - Intermittent

manetka do rozebrania i wyczyszczenia i/lub kabelki idące od końcówki manetki do gniazda ( potrafią się przetrzeć ) 


Czy błędy po skasowaniu wracają?

 

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Banan napisał:

ten pojawiał się u mnie w 1.8t jak instalacja LPG upuszczała gaz do kolektora ze względu na za duże ciśnienie fazy lotnej 
manetka do rozebrania i wyczyszczenia i/lub kabelki idące od końcówki manetki do gniazda ( potrafią się przetrzeć ) 
Czy błędy po skasowaniu wracają?

Wiesz, dopiero dziś podłączyłem kompa - samochód mam od wczoraj ;)
Jutro zrobię 15 km i sprawdzę czy błędy się powtarzają. Ogólnie manetka tempomatu nie działa jak wracałem autem od sprzedawcy. 
Jest też także problem z licznikami bo nie wyświetla prawidłowo poziomu paliwa oraz ilości obrotów silnika.  

Edytowane przez Grabekk
Opublikowano

licznik pewno półFIS Jeagera , niestety ten typ tak ma - do wymiany  -a tak przy okazji ogarnij sobie pełną wersję VCDSlite ( były gdzieś linki na forum ) 

Opublikowano
1 minutę temu, Banan napisał:

licznik pewno półFIS Jeagera , niestety ten typ tak ma - do wymiany  -a tak przy okazji ogarnij sobie pełną wersję VCDSlite ( były gdzieś linki na forum ) 

własnie miałem pełny program znalazłem na forum, ale po zmieszczeniu się dysku wszytko przepadło i nie mogę namierzyć - czekam aż wujo mi prześle bo on ma pliki zapasowe :)

 

P.S. Czy półFIS w tym modelu można jakoś przerobić na pełny FIS?

Opublikowano

tak można - jest cały temat o tym i nawet poradnik - wszystko na forum

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...