Grabekk Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Cześć, mam do Was prośbę - możecie pomóc mi w zweryfikowaniu błędów występujących na silniku - nowy przyjaciel Audia A4 B5 AVV 1.8 rocznik 2001 LIFT Kupiłem niedawno auto - wcześniejszy pojazd to Audi A4 B5 ADR 1.8 1998 ale niestety dostał strzał w tył i ma całą oś wygiętą i nie warto zic z nim działać Bardzo liczę na waszą pomoc VCDS-Lite Version: Release 1.2 Sunday, 16 August 2020, 21:49:00:0 Control Module Part Number: 8D0 906 018 AA Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR G 0003 Software Coding: 10001 Work Shop Code: WSC 06435 VCID: 66BF359B117F Additional Info: WAUZZZ8DZ1A083438 AUZ5Z0Y9024112 7 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit KONIECZNOŚĆ WYMIANY SONDY – BŁĄD W OBWODZIE?? P0130 - 35-10 - - - Intermittent 16725 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0341 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17927 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1519 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 16825 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0441 - 35-00 - Please Register/Activate 18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1602 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 35-10 - - - Intermittent
Banan Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 1 minutę temu, Grabekk napisał: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit KONIECZNOŚĆ WYMIANY SONDY – BŁĄD W OBWODZIE?? P0130 - 35-10 - - - Intermittent ten pojawiał się u mnie w 1.8t jak instalacja LPG upuszczała gaz do kolektora ze względu na za duże ciśnienie fazy lotnej 3 minuty temu, Grabekk napisał: 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 35-10 - - - Intermittent manetka do rozebrania i wyczyszczenia i/lub kabelki idące od końcówki manetki do gniazda ( potrafią się przetrzeć ) Czy błędy po skasowaniu wracają?
Grabekk Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2020 (edytowane) 7 minut temu, Banan napisał: ten pojawiał się u mnie w 1.8t jak instalacja LPG upuszczała gaz do kolektora ze względu na za duże ciśnienie fazy lotnej manetka do rozebrania i wyczyszczenia i/lub kabelki idące od końcówki manetki do gniazda ( potrafią się przetrzeć ) Czy błędy po skasowaniu wracają? Wiesz, dopiero dziś podłączyłem kompa - samochód mam od wczoraj Jutro zrobię 15 km i sprawdzę czy błędy się powtarzają. Ogólnie manetka tempomatu nie działa jak wracałem autem od sprzedawcy. Jest też także problem z licznikami bo nie wyświetla prawidłowo poziomu paliwa oraz ilości obrotów silnika. Edytowane 16 Sierpnia 2020 przez Grabekk
Banan Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 licznik pewno półFIS Jeagera , niestety ten typ tak ma - do wymiany -a tak przy okazji ogarnij sobie pełną wersję VCDSlite ( były gdzieś linki na forum )
Grabekk Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2020 1 minutę temu, Banan napisał: licznik pewno półFIS Jeagera , niestety ten typ tak ma - do wymiany -a tak przy okazji ogarnij sobie pełną wersję VCDSlite ( były gdzieś linki na forum ) własnie miałem pełny program znalazłem na forum, ale po zmieszczeniu się dysku wszytko przepadło i nie mogę namierzyć - czekam aż wujo mi prześle bo on ma pliki zapasowe P.S. Czy półFIS w tym modelu można jakoś przerobić na pełny FIS?
Banan Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 tak można - jest cały temat o tym i nawet poradnik - wszystko na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się