Jump to content
IGNORED

Wymiana kierownicy z B8 do B6


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam. Temat wielokrotnie omawiany. Przejrzalem wszystkie możliwe tematy i nie moge znaleźć informacji na temat okablowania poduszki. Do rzeczy zakupiłem kierownice sline z B8. W moim B6 mam kierownice bez multifunkcji. Skompmetowałem wszystko m.in moduł z  B7 z końcowką Q, taśme z koncówka A. Problem jest taki ze kostka z poduszki od B8 o nr 8U0971589J nie pasuje do taśmy z B7. Zakupilem dodatkowo taśme od B7 o nr 4F0971589A ale brak w niej dodatkowych dwoch kabli jak to w przypadku wiazki B8. Pytanie czy ktos mial z was podobna sytuacje czy wystarczy przerzucic same kostki?  Z góry dzieki za pomoc.

20200828_125541.jpg

20200903_230059.jpg

20200903_233535.jpg

Edited by klama_bsix
Posted

Potrzebna Ci jeszcze kostka adapter, który można zakupić w ASO, wtedy będzie pasować.

Posted
W dniu 19.09.2020 o 05:59, szpakuziom napisał:

Potrzebna Ci jeszcze kostka adapter, który można zakupić w ASO, wtedy będzie pasować.

Cześć,
Masz może numer tej części? Lub czy można przełożyć kostkę?

Posted

Nie będę zakładać kolejnego tematu tylko się podłączę ;)

Posiadam zwykłą, czteroramienną kierownicę w B6. Chciałabym ją wymienić, choć jest bardzo zadbana, chcę unowocześnić wnętrze. Stawiać na trójramienną, czy mam inne opcje?

IMG_0521.jpg

Posted
W dniu 7.08.2021 o 21:38, Lauretta napisał:

Nie będę zakładać kolejnego tematu tylko się podłączę ;)

Posiadam zwykłą, czteroramienną kierownicę w B6. Chciałabym ją wymienić, choć jest bardzo zadbana, chcę unowocześnić wnętrze. Stawiać na trójramienną, czy mam inne opcje?

IMG_0521.jpg

Najtańszą opcją jest 3ramienna z b6,potrzebna tylko kierownica z poduchą, można założyć z b7,b8 multi ale koszta wyższe i trzeba dodatkowo wymienić moduł,taśmę i wiązkę ,najlepiej wygląda kierownica z płaskim dołem

Posted
11 godzin temu, greg2505 napisał:

Najtańszą opcją jest 3ramienna z b6,potrzebna tylko kierownica z poduchą, można założyć z b7,b8 multi ale koszta wyższe i trzeba dodatkowo wymienić moduł,taśmę i wiązkę ,najlepiej wygląda kierownica z płaskim dołem

Na multi nie będę się porywać. Tak więc trójramienną poszukam i jak poleci do mechanika to już komplet myślę będzie jak na razie do zmian na cito ;)

  • Upvote 1
Posted

Dla mnie bez sensu taka zmiana bez multi. Po dołożeniu multi masz możliwość obsługi radia z poziomu kierownicy, za chwilę stwierdzisz, że zestaw głośnomówiący będziesz potrzebowała, zamontujesz ORI moduł BT i co. Telefonem będziesz odbierać połączenia?

Posted
16 minut temu, pelonek1 napisał:

Dla mnie bez sensu taka zmiana bez multi. Po dołożeniu multi masz możliwość obsługi radia z poziomu kierownicy, za chwilę stwierdzisz, że zestaw głośnomówiący będziesz potrzebowała, zamontujesz ORI moduł BT i co. Telefonem będziesz odbierać połączenia?

Kochany ja używam słuchawki za 6 stówek, bo nic w aucie nie daje swobodnej rozmowy. Poprzednie auto miałam w wersji Exclusive z multi i szczerze zbytnio nie używałam. Do obsługi kompa w zasadzie.

Posted
6 minut temu, Lauretta napisał:

Kochany ja używam słuchawki za 6 stówek

Nie no jak słuchawka za 6 stówek to nie było tematu :wink:

Posted
58 minut temu, pelonek1 napisał:

Nie no jak słuchawka za 6 stówek to nie było tematu :wink:

Polecam, używam na co dzień non stop, czasem zamiennie z Jabrą trochę tańszą. Mega wygoda w pracy, w domu i w aucie każdy Cię słyszy.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...