Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana kierownicy z B8 do B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Temat wielokrotnie omawiany. Przejrzalem wszystkie możliwe tematy i nie moge znaleźć informacji na temat okablowania poduszki. Do rzeczy zakupiłem kierownice sline z B8. W moim B6 mam kierownice bez multifunkcji. Skompmetowałem wszystko m.in moduł z  B7 z końcowką Q, taśme z koncówka A. Problem jest taki ze kostka z poduszki od B8 o nr 8U0971589J nie pasuje do taśmy z B7. Zakupilem dodatkowo taśme od B7 o nr 4F0971589A ale brak w niej dodatkowych dwoch kabli jak to w przypadku wiazki B8. Pytanie czy ktos mial z was podobna sytuacje czy wystarczy przerzucic same kostki?  Z góry dzieki za pomoc.

20200828_125541.jpg

20200903_230059.jpg

20200903_233535.jpg

Edytowane przez klama_bsix
Opublikowano

Potrzebna Ci jeszcze kostka adapter, który można zakupić w ASO, wtedy będzie pasować.

Opublikowano
W dniu 19.09.2020 o 05:59, szpakuziom napisał:

Potrzebna Ci jeszcze kostka adapter, który można zakupić w ASO, wtedy będzie pasować.

Cześć,
Masz może numer tej części? Lub czy można przełożyć kostkę?

Opublikowano

Nie będę zakładać kolejnego tematu tylko się podłączę ;)

Posiadam zwykłą, czteroramienną kierownicę w B6. Chciałabym ją wymienić, choć jest bardzo zadbana, chcę unowocześnić wnętrze. Stawiać na trójramienną, czy mam inne opcje?

IMG_0521.jpg

Opublikowano
W dniu 7.08.2021 o 21:38, Lauretta napisał:

Nie będę zakładać kolejnego tematu tylko się podłączę ;)

Posiadam zwykłą, czteroramienną kierownicę w B6. Chciałabym ją wymienić, choć jest bardzo zadbana, chcę unowocześnić wnętrze. Stawiać na trójramienną, czy mam inne opcje?

IMG_0521.jpg

Najtańszą opcją jest 3ramienna z b6,potrzebna tylko kierownica z poduchą, można założyć z b7,b8 multi ale koszta wyższe i trzeba dodatkowo wymienić moduł,taśmę i wiązkę ,najlepiej wygląda kierownica z płaskim dołem

Opublikowano
11 godzin temu, greg2505 napisał:

Najtańszą opcją jest 3ramienna z b6,potrzebna tylko kierownica z poduchą, można założyć z b7,b8 multi ale koszta wyższe i trzeba dodatkowo wymienić moduł,taśmę i wiązkę ,najlepiej wygląda kierownica z płaskim dołem

Na multi nie będę się porywać. Tak więc trójramienną poszukam i jak poleci do mechanika to już komplet myślę będzie jak na razie do zmian na cito ;)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dla mnie bez sensu taka zmiana bez multi. Po dołożeniu multi masz możliwość obsługi radia z poziomu kierownicy, za chwilę stwierdzisz, że zestaw głośnomówiący będziesz potrzebowała, zamontujesz ORI moduł BT i co. Telefonem będziesz odbierać połączenia?

Opublikowano
16 minut temu, pelonek1 napisał:

Dla mnie bez sensu taka zmiana bez multi. Po dołożeniu multi masz możliwość obsługi radia z poziomu kierownicy, za chwilę stwierdzisz, że zestaw głośnomówiący będziesz potrzebowała, zamontujesz ORI moduł BT i co. Telefonem będziesz odbierać połączenia?

Kochany ja używam słuchawki za 6 stówek, bo nic w aucie nie daje swobodnej rozmowy. Poprzednie auto miałam w wersji Exclusive z multi i szczerze zbytnio nie używałam. Do obsługi kompa w zasadzie.

Opublikowano
6 minut temu, Lauretta napisał:

Kochany ja używam słuchawki za 6 stówek

Nie no jak słuchawka za 6 stówek to nie było tematu :wink:

Opublikowano
58 minut temu, pelonek1 napisał:

Nie no jak słuchawka za 6 stówek to nie było tematu :wink:

Polecam, używam na co dzień non stop, czasem zamiennie z Jabrą trochę tańszą. Mega wygoda w pracy, w domu i w aucie każdy Cię słyszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...