Nowak50 Opublikowano 10 Września 2020 Opublikowano 10 Września 2020 Witam, Po przeczytaniu wielu wątków mam mętlik w głowie dotyczący płynu do wspomagania. Chciałbym wymienić z wypłukaniem całego układu. Aktualnie płynu mam poniżej minimum, kolor podchodzi pod żółty więc są jakieś zanieczyszczenia w płynie. Auto mam od 5 lat i nie było problemów z maglownicą, nie posiadam wiedzy czy była regenerowana czy też nie. Waham się pomiędzy oryginalnym (który jest aktualnie syntetykiem), Total LHM Plus (tutaj jest mineralny, taki jak wskazuje producent na czas produkcji auta, ma sporo pozytywnych opinii na naszym forum) a Ravenol SSF (poleca go nasz kolega dziku ale ten też jest syntetykiem). Proszę o rozwianie moich wątpliwości.
Emejcz Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 +1 Jednakże jak masz mało płynu to prawdopodobnie i tak magiel już ci cieknie i będzie wymagał regeneracji/wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się