Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Analiza logow, problem z moca 2.0 tdi BPW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Prosze o ocene logów, mam nadzieje że nic nie pokopałem. Problem polega na tym że auto moim zdaniem zaczyna ciągnąc ale z pełną mocą od ok 2500 obr/min. Czasami wywalało turbo tzn brak mocy, zgaszenie i zapalenie samochodu i można jechać dalej. Dwa razy, teraz też podczas robienia logow wywaliło błąd przepływomierza:

 

dres 01: Silnik       Plik etykiet: 03G-906-016-BPW.clb
Oznaczenie elementu: 03G 906 016 KN    HW: 03G 906 016 KN
  Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC  000SG  9894
           Kodowanie: 0000072
           Kod serwisu: WSC 78387 152 452326
                      VCID: 79F958E330D95B4E4D-802C
Znaleziono 1 błąd:

000257 - Miernik masy powietrza (G70)
               P0101 - 000 - Niewiarygodny sygnał
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 01110000
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 244637 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 2268 /min
                    Prędkość: 72.0 km/h
                    Temperatura: 49.5*C
                    Ciśnienie rzecz.: 999.6 mbar
                    Masowe n.przepływu: 29.87 g/s
                    (bez jednostek): 1.18
                    Temperatura: 89.1*C


Wstępnie turbo sprawdzane, gruszka chodzi, luzu na wirniku nie ma. Turbo było regenerowane przy 192 000 km.

Pomóżcie coś, bo w piątek mam jechać do mechanika żeby ogarnął ale może by sie udało bez tego albo żeby mi nie powymieniał nie potrzebnie jakieś częsci...

Tu wklejam logi:

 

Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_qHNMjF9.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_008_g5teK.html
Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_WPNw6Hs.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_XOm9a2.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_qxNAt.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_4eA02C4.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_491Td.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_Eie3f.html
Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_ii4kU3.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_LIOA9vb.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_HOY5X.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_61LW0Ie.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Zls8h.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_wb96eqw.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_F6DTVH7.html

Opublikowano

Muszę stwierdzić że bardzo aktywne forum....

Opublikowano

To nie jest łatwy przypadek. Turbo w ogóle nie utrzymało w całym zakresie zadanego ciśnienia, przepływomierz tnie dawkę do 6s... 

Możliwe, że sam przepływomierz już jest uszkodzony albo nieszczelność...

Nie słychać syczenia/szumienia przy szybszej jeździe ? ? ? 

Wejdź pod auto przejrzyj dobrze wszystkie wężę, szukaj miejsca zapocone olejem... jak jest dziura, to będzie i ślad oleju z układu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...