Milu88 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Witam. Prosze o ocene logów, mam nadzieje że nic nie pokopałem. Problem polega na tym że auto moim zdaniem zaczyna ciągnąc ale z pełną mocą od ok 2500 obr/min. Czasami wywalało turbo tzn brak mocy, zgaszenie i zapalenie samochodu i można jechać dalej. Dwa razy, teraz też podczas robienia logow wywaliło błąd przepływomierza: dres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BPW.clb Oznaczenie elementu: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC 000SG 9894 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 78387 152 452326 VCID: 79F958E330D95B4E4D-802C Znaleziono 1 błąd: 000257 - Miernik masy powietrza (G70) P0101 - 000 - Niewiarygodny sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 244637 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2268 /min Prędkość: 72.0 km/h Temperatura: 49.5*C Ciśnienie rzecz.: 999.6 mbar Masowe n.przepływu: 29.87 g/s (bez jednostek): 1.18 Temperatura: 89.1*C Wstępnie turbo sprawdzane, gruszka chodzi, luzu na wirniku nie ma. Turbo było regenerowane przy 192 000 km. Pomóżcie coś, bo w piątek mam jechać do mechanika żeby ogarnął ale może by sie udało bez tego albo żeby mi nie powymieniał nie potrzebnie jakieś częsci... Tu wklejam logi: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_qHNMjF9.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_008_g5teK.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_WPNw6Hs.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_XOm9a2.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_qxNAt.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_4eA02C4.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_491Td.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_Eie3f.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_ii4kU3.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_LIOA9vb.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_HOY5X.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_61LW0Ie.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_Zls8h.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_wb96eqw.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_F6DTVH7.html
Milu88 Opublikowano 21 Września 2020 Autor Opublikowano 21 Września 2020 Muszę stwierdzić że bardzo aktywne forum....
kamil-vag Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 To nie jest łatwy przypadek. Turbo w ogóle nie utrzymało w całym zakresie zadanego ciśnienia, przepływomierz tnie dawkę do 6s... Możliwe, że sam przepływomierz już jest uszkodzony albo nieszczelność... Nie słychać syczenia/szumienia przy szybszej jeździe ? ? ? Wejdź pod auto przejrzyj dobrze wszystkie wężę, szukaj miejsca zapocone olejem... jak jest dziura, to będzie i ślad oleju z układu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się