damianek333 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Przy przyspieszaniu czuć delikatne szarpanie . Wymienione elementy: nowe cewki Beru, świece NGK, wymieniony przepływomierz Bosch i czujnik położenia wału Febi, uszczelniony dolot. Od czasu do czasu pojawia się błąd 18010 Zasilanie napięciowe zaciski 30 P1602 35-10 Napięcie za niskie - sporadyczny Przesyłam logi http://vaglogi.pl/log-002 033 rBT2p.html http://vaglogi.pl/log-003 020 x05999w.html http://vaglogi.pl/log-115 118 6021H0Z.html Proszę o analizę
damianek333 Opublikowano 26 Września 2020 Autor Opublikowano 26 Września 2020 (edytowane) Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 26 Września 2020 przez damianek333
Emejcz Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 Trochę bidne te logi. Pytanie zasadnicze. Czy zarówno na PB jak i na LPG szarpie tak samo?
przem8 Opublikowano 27 Września 2020 Opublikowano 27 Września 2020 Te logi są na lpg, a głównie 2+33? Jeśli tak to do strojenia, a jeśli na pb to sprawdź dokładnie dolot, bo korekty kiepskawe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się