Tuborg 1 Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 po odpaleniu silnika obroty ,oczywiście na biegu jałowym, są na poziomie 850.Po okolo 5-7 min.pracy silnika obroty same bez dotykania pedalu przyspieszania wzrastają do 1200 i tak przez nastepne 5-7 min. po czym zaczynają powoli spadać do 850.Jesli wylącze zapłon przy tych podwyższonych 1200 i ponownie odpalę do wskakują na 2500 na 2-4 sekundy później spadają na 1200 i po 5-7 min do własciwych 850.Dzieje się tak za każdym razem. Prosze o pomoc w diagnozie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 ciezko cos poradzic .. moze potencjometr pedały gazu ,a moze cos innego ... podepnij Vaga ,moze wypluje jakis błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Sprawdź przepustnicę, może wystarczy ją przeczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuborg 1 Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Sprawdź przepustnicę, może wystarczy ją przeczyścić Gdzie ją znajdę ma ktoś jakiś rysunek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Sprawdź przepustnicę w AJMie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Sprawdź przepustnicę, może wystarczy ją przeczyścić kolego nie pisz bzdur! moze potencjometr pedały gazu obawiam sie ze raczej nie podepnij Vaga ,moze wypluje jakis błąd. mialem kilka razy podobny problem - (zeszlego lata jak bylo bardzo goraco i tylko po dluzszym postoju auta) po odpaleniu wskakiwal na chwile na 2500o/minproblem samoczynnie zniknal :eek: i wiecej sie nie pojawil. VAG nic kompletnie nie pokazal. sadze ze przyczyna moze byc w ktoryms wtrysku, lub swiecy zarowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 sadze ze przyczyna moze byc w ktoryms wtrysku, lub swiecy zarowej moze to i zdychajacy pompowtrysk .... jakos sam zainteresowany sie nie odzywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuborg 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 a co mam mówić ? nie mam pomysłu ani vaga jakiejś konkretnej podpowiedzi też nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 vaga, ktos w szczecinie pewnie ma, zapytaj chlopakow w spocikach. ja stawiam na pompowtrysk lub swiece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuborg 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 ja stawiam na pompowtrysk lub swiece może masz rację z tymi świecami bo po przekręceniu zapłonu kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund a temperaturka na zewnątrz 16 stopni (na plusie oczywiscie) vaga, ktos w szczecinie pewnie ma, zapytaj chlopakow w spocikach. pytałem na forum ,ale ze szczecina nikt się nie odezwał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund 1s to max co mi sie swiecila, nawet przy ostrych mrozach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuborg 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Tuborg 1 napisał/a:kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund 1s to max co mi sie swiecila, nawet przy ostrych mrozach No własnie. Prosiłem w warsztacie żeby sprawdzili świeczki.Zrobili to i powiedzieli ,że są OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 może masz rację z tymi świecami bo po przekręceniu zapłonu kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund a temperaturka na zewnątrz 16 stopni (na plusie oczywiscie)przyczyną może być czujnik temp. płynu koniecznie podepnij vaga pogadaj z ludźmi tu Grupa Zachodniopomorska napewno ktoś ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuborg 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 przyczyną może być czujnik temp. płynu Czy da się sprawdzić tę temperaturę climatronikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Czy da się sprawdzić tę temperaturę climatronikiem? tak, jest o tym w wątku o termostacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuborg 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Ok jutro sprawdzę temperatury na kanale 49 i 51 podczas jazdy do pracy.Mam ze 30 km,więc siliczek powinien się już zagrzać [ Dodano: 02-04-2007, 09:47 ] no więc rano w garażu jeszcze : kanał 49 - 30 51 - 11 55 - 8 po przejechaniu ok 20 km kanał 49 - 81 51 - 90 55 - 1 z tego wynika ,że termostat trzeba wymienić,ale chyba uszkodzony termostat nie powodowałby takich zakłóceń w obrotach silnika? Czujnik prawdopodobnie dobry? [ Dodano: 07-04-2007, 15:16 ] Czy naprawdę nikt nie potrafi mi pomóc???? :frown: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się