Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] dziwny przyrost obrotów


Tuborg 1

Rekomendowane odpowiedzi

po odpaleniu silnika obroty ,oczywiście na biegu jałowym, są na poziomie 850.Po okolo 5-7 min.pracy silnika obroty same bez dotykania pedalu przyspieszania wzrastają do 1200 i tak przez nastepne 5-7 min. po czym zaczynają powoli spadać do 850.Jesli wylącze zapłon przy tych podwyższonych 1200 i ponownie odpalę do wskakują na 2500 na 2-4 sekundy później spadają na 1200 i po 5-7 min do własciwych 850.Dzieje się tak za każdym razem.

Prosze o pomoc w diagnozie.

pozdrawiam :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko cos poradzic .. moze potencjometr pedały gazu ,a moze cos innego ... podepnij Vaga ,moze wypluje jakis błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przepustnicę, może wystarczy ją przeczyścić

kolego nie pisz bzdur!

moze potencjometr pedały gazu

obawiam sie ze raczej nie

podepnij Vaga ,moze wypluje jakis błąd.

mialem kilka razy podobny problem - (zeszlego lata jak bylo bardzo goraco i tylko po dluzszym postoju auta) po odpaleniu wskakiwal na chwile na 2500o/minproblem samoczynnie zniknal :eek: i wiecej sie nie pojawil. VAG nic kompletnie nie pokazal.

sadze ze przyczyna moze byc w ktoryms wtrysku, lub swiecy zarowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sadze ze przyczyna moze byc w ktoryms wtrysku, lub swiecy zarowej

moze to i zdychajacy pompowtrysk .... :rolleyes:

jakos sam zainteresowany sie nie odzywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja stawiam na pompowtrysk lub swiece

może masz rację z tymi świecami bo po przekręceniu zapłonu kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund a temperaturka na zewnątrz 16 stopni (na plusie oczywiscie)

vaga, ktos w szczecinie pewnie ma, zapytaj chlopakow w spocikach.

pytałem na forum ,ale ze szczecina nikt się nie odezwał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może masz rację z tymi świecami bo po przekręceniu zapłonu kontrolka świec pali się przez 10-15 sekund a temperaturka na zewnątrz 16 stopni (na plusie oczywiscie)
przyczyną może być czujnik temp. płynu

koniecznie podepnij vaga pogadaj z ludźmi tu Grupa Zachodniopomorska napewno ktoś ma :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro sprawdzę temperatury na kanale 49 i 51 podczas jazdy do pracy.Mam ze 30 km,więc siliczek powinien się już zagrzać

[ Dodano: 02-04-2007, 09:47 ]

no więc rano w garażu jeszcze :

kanał 49 - 30

51 - 11

55 - 8

po przejechaniu ok 20 km

kanał 49 - 81

51 - 90

55 - 1

z tego wynika ,że termostat trzeba wymienić,ale chyba uszkodzony termostat nie powodowałby takich zakłóceń w obrotach silnika?

Czujnik prawdopodobnie dobry?

[ Dodano: 07-04-2007, 15:16 ]

Czy naprawdę nikt nie potrafi mi pomóc???? :frown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...