3r4 Opublikowano 3 Października 2020 Opublikowano 3 Października 2020 (edytowane) Hej, typowy dla naszych aut problem - dzisiaj zostawiłem pod autem kałużę płynu... Nie wiem czy cieknie oringiem od czujnika czy gdzieś z króćca, ale chyba profilaktycznie wymienię oba. Teraz jaki problem - mój króciec ma numery 06B121133D - nie znajduje nic takiego w sklepie (chyba, że używki). Była jakaś aktualizacja dla tej części na inny model? Etka pokazuje niby 06B121132E Przy okazji odpowiedni czujnik cieczy to będzie chyba - 059919501A ? i w sumie pytanie bonusowe przeglądam popularny serwis aukcyjny i wszędzie czujnik niby ori w popularnych sklepach z częściami kosztuje koło 50pln, a w ASO 150pln+ - skąd taka różnica? Pozdrawiam Edytowane 3 Października 2020 przez 3r4
MaTeo85 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Opublikowano 1 Stycznia 2021 (edytowane) ten numer 06B 121 133 D zamienia się na 06B 121 132 D i jest to króciec dla silnika ALT, dla BFB i rocznika 2004 jest 06B121132E czujnik ma numer 059919501A ps. wiem że temat już trochę stary, ale był bez odpowiedzi, a ja się nudzę na kwarantannie więc uzupełniam, może komuś kiedyś się to przyda Edytowane 1 Stycznia 2021 przez MaTeo85
przemek2410 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Witam, mam pytanie, u mnie zaczął swirowac czujnik temp na desce rozdzielczej, pidpialem vag pokazywal błąd czujnika, po jakims czasie zauwazylem płyn, nie wiem czy to zbieg okoliczności, wydaje mi sie ze to kapie z miejsca tego trojnika, aczkolwiek 100 procent pewnosci nie mam, mozna to jakos podejrzeć zeby sie upewnic na 100, nierozbierajac tego ustrojstwa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się