Misieq9999 Opublikowano 5 Października 2020 Opublikowano 5 Października 2020 (edytowane) Witam Mam problem ze ślizganiem się sprzęgła w 1.9 TDI AVF. Auto po programie na 180KM 400NM. Wybiło się koło dwumasowe więc kupiłem nowego Sachsa pod 2.0 TDI BRD a używaną tarcze z dociskiem również od BRD oddałem do Radzikowskiego na obicie kevlarem. Całość po złożeniu ślizga na 4 biegu przy połowie gazu ok 2000-3000obr. Nawet na 3 biegu miałem uślizg. Czy mieliście kiedyś taki problem? Co może wpływać na złą pracę sprzęgła? Czy możliwe że kevlar musi się dotrzeć? Bo na moje jak ślizga od początku to raczej będzie tylko gorzej... Dodam że stare sprzęgło nie ślizgało nawet na wysokich biegach przy pełnym bucie z dołu. Edytowane 5 Października 2020 przez Misieq9999
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się