rtrocha00 Opublikowano 5 Października 2020 Opublikowano 5 Października 2020 Witam. Mam problem z moją audi, zauważyłem że na 3k kilometrów wziął około 0.7l oleju wydaje mi się że dużo. Dodam że silnik jest po totalnym longlife. Niemiec jeździł cały czas na longlife. Auto gdy się nagrzeje po przegazowaniu puszcza biało niebieski dym, gdy jest zimnie nie ma ani śladu dymu jedynie biała para jak jest zimno na zewnątrz. Dodam że turbina jest zapocona lekko. Co możecie mi doradzić mechanik mówi że pierścienie i uszczelniacze na zaworach, drugi podpowiada że turbina. Przyznam że zglupialem. Proszę o poradę
Mario888 Opublikowano 5 Października 2020 Opublikowano 5 Października 2020 Jak turbina jest zapocona to ja bym ją właśnie obstawiał. Znajomy tak miał niedawno i wyszło,że właśnie padniętą turbinę miał.
Dev Opublikowano 5 Października 2020 Opublikowano 5 Października 2020 Uszczelniacze padly zuzycie 0.7 litra oleju na 3000km to wielki ch...j, nie ma co sie przejmowac
Szmugler22 Opublikowano 5 Października 2020 Opublikowano 5 Października 2020 również obstawiałbym turbine, u znajomego w 2.0t brało olej i wadliwa okazała się turbina
tass Opublikowano 5 Października 2020 Opublikowano 5 Października 2020 Albo jedno, albo drugie, lub to i to. Jeśli nie przeszkadza Ci pobór oleju, dymienie, smród spalanego oleju i dolewki to jeb...ć system. Można zajrzeć do turbiny, dolotu, czy dużo oleju w intercooler, zaglądał tam mechanik który twierdził, że to turbo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się