Robert1987 1 Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Witam Specjalistow. od pewnego czasu wyskakuja o to takie błedy, postanowilem wykonac poszczegolne logi, Poprosze o ocene. Control Module Part Number: 8E0 906 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0003 Software Coding: 11501 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A010218 AUZ6Z0Y0025895 3 Znalezione: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 35-00 - - 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-10 - - - Intermittent poprosze o ocene logow: auto posiada gaz, ale logi robilem benzynce: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_118_020_031_xvKZC4.html http://vaglogi.pl/log-001_032_f74MiG.html Dziekuje Moc w forumowiczach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Turbo nie dmucha, duże stuki. Zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu, jak masz od kogo to podmien przeplywke, ale generalnie jest tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert1987 1 Opublikowano 10 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Jedna nieszczelność zlokalizowalem, zrobiona przed logami, czyli jeszcze gdzieś ucieka. Tragedia z Turbo ? Przrplywka, i co tam jeszcze może być? Autko zakupione i tak walcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Błędy kasowane przed logami były? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert1987 1 Opublikowano 10 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Nie Kasowalem, zostawilem z błędami, a jak z Turbina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 (edytowane) 52 minuty temu, Robert1987 napisał: Nie Kasowalem, zostawilem z błędami, a jak z Turbina? Skasuj błędy i powtórz logi w innym razie dalsza dyskusja nie ma sensu. Kasowanie przed logami to podstawa. Edytowane 10 Października 2020 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert1987 1 Opublikowano 10 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Dobrze, jutro Reaplay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert1987 1 Opublikowano 11 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 Witam Po wykasowaniu bledow, ponowne logi: Dynam Benzyna http://vaglogi.pl/log-002_033_Nv1X3.html http://vaglogi.pl/log-115_118_vfo45LH.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1XdJ2I.html Stayczny : http://vaglogi.pl/log-001_032_ZA1wc.html Dzieki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 11 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 Wg mnie przepływomierz do wymiany, tylko z boscha. Wcześniej miałeś tryb awaryjny i turbo nie pompowało, teraz działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert1987 1 Opublikowano 11 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 Ok Dzięki, dzisiaj właśnie tak poszarpywal przy gazowaniu podczas robienia logów,.i właśnie jak pisales o tych stukach, to raz błąd mi wyskoczyl Spalanie Stukowe G61 za wysokie. Ale znaczne od przeplywki i od sprawdzenia do lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się