Laky Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 Witam, wymieniłem turbinę w swojej Audicy ze zwykłej na hybryde, wszystko pasowało P&P, jednak po złożeniu okazało się, że ciśnienie rzeczywiste jest wyższe niż zadane przez co zawór upuszcza mi nawet do 60% mocy(tak było na kompie Gutman Mega Maks 50). Sprawdzony n75, DV i przepływka. Przepływka pompuje trochę mniej, ale nawet na w pełni sprawnej przepływce przełożonej z innego auta, było to samo. Muszę udać się do jakiegoś speca od kompa, żeby zwiększył mi ciśnienie zadane w kompie? Ktoś miał podobny problem, albo ktoś coś podpowie co robić. Samochód ciągle zbiera się jak muł.
DarekS4 Opublikowano 15 Października 2020 Opublikowano 15 Października 2020 A jak ma nie byc wyższe niż zadane ? Założyłeś turbinę "większą" i liczysz że będzie dobrze ?? Auto jest najnormalniej w świecie do wystrojenia. 1
Laky Opublikowano 15 Października 2020 Autor Opublikowano 15 Października 2020 Czyli rozumiem, że mam się zgłosić do kogoś kto zajmuje się chip tunningami, żeby mi wystroił auto elegancko?
DarekS4 Opublikowano 15 Października 2020 Opublikowano 15 Października 2020 No tak. Możesz tu wrzucać logi jakie chcesz ale masz inne turbo niż przewiduje ustawa więc co tu analizować. 1
Laky Opublikowano 15 Października 2020 Autor Opublikowano 15 Października 2020 Dzięki bardzo za poradę! Udaje się w takim razie do jakiś speców od strojenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się