coti1 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Witam. Interesuje mnie jedna sprawa. a minanowicie czy nie da się nic zrobić rzeby przód samochodu był na tej samej wysokości co tył?? mam seryjne amortyzatory, do których przedwczoraj założyłem nowiutkie springi 1BE -2cm. A4 jest na 17 calach. nie tylko ja mam z tym problem jak przejrzałem forum. ale tam padały odpowiedzi " że ten typ tak ma", "ze a4 to motorówka" itd. itp. czy jak założe amortyzatory 1BE to coś to zmieni czy dalej bedzie przód wyżej niż tył?? macie jakis sposób na ten problem pozdro coti
cobradd Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 jeśli sprężyny i amorki przód i tył są w takim samym stanie (równo wyeksploatowane) i nie ma butli LPG w bagażniku to auto powinno stać równo
soolek Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Nie wiem jak ori amorki, ale np. moje utwardzane mają regulowany pierścień, który można obniżyć i automatycznie d*pa idzie w dół lub górę.
GILI Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 W silnikach 2.5 tdi nie ma tego problemu, po prostu jest cięższy, wydaje mi się,że mój stoi idealnie równo z lekkim wskazaniem na niżej zawieszony przód.
variocustoms Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Kolego nie kombinuj i zakładaj gwint i pełna regulacja wysokości jest, zauważ też, że przedni i tylni błotnik mają lekko inną krzywiznę i tył jest niżej od przodu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się