Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T przerywa po zmianie biegu


zionx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem jest taki, że jak jadę z butem w podłogę na 3 biegu do powiedzmy 6krpm, zmieniam na 4 bieg, znowu but w podłogę, to jest tak że na sekundę chodźby nie było wogóle iskry, załapie, jedzie, po 2 sekundach jeszcze tak z dwa razy szarpnie, potem już do końca obrotów idzie normalnie.

Jest tak samo na lpg jak i na benzynie, świece zmieniane z rok temu (denso k20tt), kupiłem już nowe (ngk pfr6q, bo niby lepsze) i w sobotę będę je profilaktycznie wymieniał.

(Jeszcze przy okazji - prawda to że świece trzeba sklepać przy lpg na 0,7mm? )

W sterowniku nie ma błędów dot wypadania zapłonu czy coś.

Chcę zrobić loga, jak właśnie zmieniam bieg i szarpie, tylko powiedzcie proszę które kanały, standard do logów czy coś innego?

Pozdr

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobione, na lpg,  jechałem na 3 od około 2krpm do 6, zmiana biegu na 4 i but.

Niestety w logach może nie widać tego szarpania, bo przed logowaniem skasowałem błędy (czyli zarazem korekty) i te szarpanie było znikome.. Przed skasowaniem błędów zerknąłem w kanał 32 i jak dobrze rozumiem idle to będą krótkie były 1,1% a partial czyli chyba długie 14,1% także domniemam że gaz wszystko jebie, bo wtryski benzynowe na 22ms, a sterownik gazu wtedy głupnie (?)

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, zionx napisał:

to będą krótkie były 1,1% a partial czyli chyba długie 14,1%

Źle rozumiesz, bo obie są długie. Jedna od biegu jałowego, a druga od obciążenia w czasie jazdy. Jak chcesz diagnozować auto to na benzynie.

Masz problem z lpg albo braknie paliwa przez padniętą pompę, bo pętli wtryski przy zmianie biegów. Jak podobnie jest na benie to na gazie tylko potęguje się efekt i dobrze nie będzie.

Turbo srogo przeładowuje.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zrobić jeszcze logi na benzynie? Wszystkie 3 pary czy nie koniecznie?

Co do turbo, to skręcenie na wg pomoże?

Edit

To zrobię jeszcze loga 115 118 bez N75 i mi wtedy powiesz :)

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi tak samo wykonane, 3 do końca, zmiana biegu na 4 i but

Log na benzynie 2 i 33

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

i jeszcze log 115+118 na benzynie bez N75 - wszystko ok? winny WG czy program?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie paliwa przy takiej jeździe i wygląda, że wg za mocno naciągnięta. Dv sprawne?, bo podbija ciśnienie po puszczeniu gazu.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv też jakoś z rok temu zmieniałem, raczej jest ok. A ciśnienie paliwa to rozumię że fizycznie manometr na układ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie manometrem. Dv padają jak muchy, nawet ori. U mnie wytrzymał kiedyś pół roku. Możliwe, że przez to przeładowanie chwilo pętli. Jak zmienisz bieg w normalnym zakresie obrotów bez piz*owania to jest ok?

Regenerowałeś niedawno turbo, od razu po programie tak było czy jak w końcu?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przy normalnych zmianach biegów jest spoko, zauważyłem to szarpanie przez przypadek podczas wyprzedzania :)

Hybryda założona jakieś 4 miesiące temu, oceniałeś już mi logi w tym temacie:

Już wtedy pisałeś że przeładowuje, ale wtedy chyba przeładowywała mniej :)

Pytałem z resztą Krzyśka z digitun, to powiedział że takie przeładowania to nic - jeździć :)

Jeszcze co do manometru, podasz jakiś przykładowy link alledrogo? I gdzie najłatwiej się wpiąć i zarazem jak mieć na niego wgląd podczas jazdy :D

 

A i jeszcze te korekty pod obciążeniem 14,1% to chyba sporawo? Przez co tak może być? Po zrobieniu około 50km w różnych warunkach teraz korekta ma koło 3% ale pewnie z czasem znów podrośnie?

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obie korekty na gazie? Kwestia regulacji albo nieszczelność, która też może mieć wpływ na przeładowanie. Manometrem trzeba się wpiąć w listwę paliwową, wykręcasz taki zaworek na jej końcu i tam się podłączasz. Jest kilka tematów na forum z pomiarem ciśnienia ale wydaje mi się, że to kwestia tego przeładownia. Zrób loga 2+33 na pb na 4 biegu do 6tys i jeśli nie pętli to pompa ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, przem8 napisał:

Obie korekty na gazie?

 

Nie rozumiem. - czy wynik 14 i 3% był po jeździe na gazie? Jak tak to tak

A logi na 4 biegu postaram się rano zrobić

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Log 2 i 33 na 4 biegu (też z początku nie miałem pedału gazu w opór, drogi mi brakło), na nowych świecach NGK

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

To co mnie zdziwiło - świece miałem dokręcone jakby w palcach ;O

 

Świece jak na zdjęciu, kolejność od lewej do prawej 1-4

Kolor miały bardziej czekolady mlecznej niż pożądanego cappucino, na szpicach elektrod tak jakby biały osad

Świece na 3 i 4 cyl miały chyba przebicie na porcelance (?)

Dolot sprawdziłem wydaje się być szczelny, DV sprawna

20201031_125818.jpg

20201031_125719.jpg

Edytowane przez zionx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem i zdecyzowalem sie na forum zapytac bo nie wiem o co chodzi.
Wszystko sie zaczelo od tego czasu jak zaslepilem EGR (moze przypadkowo od tego sie zaczelo)
Ze nagrzanym silnuku jak rospedzam sie np. na 3im biegu do 4000 albo 5000 obrotów i wbijam 4 bieg to auto sie muli i nie rospedza sie poki nie puszcze pedal gazu i nie wcisne znowu to wtedy sie rozpedza, i tak samo sie dzieje od czworki do piatki albo od 5 do 6, zadnego błedu nie ma, myslalem jak zaslepilem EGR to od tego i elektrik mnie skasowal EGR z sterownika ale to nie pomogło bo dalej tak jest, odpinalem kostke od przepływomierza to nic nie dalo dalej tak, ale zauwazylem ze nie zawsze jest tak, mi sie wydaje jak troche cieplo sie robi to wtedy jest tak, co moze byc przyczyna? dziekuje 

Dodam ze i na benzinie tak i na LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze tu nie ma egr. Po drugie logi, a po trzecie to ciekawe czy nie masz nasrane w stwrowniku po tym elektroniku. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..po czwarte, jak masz pytanie, pytaj się w jednym temacie a nie kilku, bo zaśmiecasz niepotrzebnie wątki

Co do samego pytania, to tjw - logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...