tomato Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 A więc po wczorajszej myjni (nie myłem silnika !) dzisiaj rano auto nie chciało zapalić . Po kolejnej próbie silnik zapalił ale z wielkimi kłopotami tak jak by nie palił na jeden baniak . Przejechałem kilka kilometrów rozgrzałem go do 90 i po powrocie do domu zgasiłem i próbowałem ponownie odpalić . Już nie pamiętam czy dobrze zapalił Ale po ponownych próbach raz palił dobrze a kolejny raz fatalnie i tak w kółko . Czyli "dobrze ,źle, dobrze ,źle,dobrze ,źle,dobrze ,źle....... "itd Miał ktoś podobne objawy . Postaram się zrobić w poniedziałek vaga . To napisze co wyszło . Puki co proszę o jakieś mądre przemyślenia bo nie wiem co można sprawdzić vagiem . Bo znając życie jak nie zapytam o "coś " to matoły nie sprawdzą Oczywiście sprawdzę przepławkę i przepustnice .Co jeszcze warto sprawdzić (również vagiem) ???
pan kierownik Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Zwróć uwagę czy problem z odpaleniem jest tylko na zimnym czy tylko ciepłym silniku? Czy może temperatura nie ma znaczenia? Teraz tylko czekać na vAGa... (zapisz błędy)
vini212 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Mialem podobne problemy, okazało sie że czujnik temperatury płynu chłodniczego jest do wymiany... Sprawdz go na Vagu
WolfElk Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam. Dokładnie tak może być czujnik temp. ale też może niedomagać immobilizer. Sprawdź VAGiem, porównaj wartości wskazania czujników temp. na zimnym silniku powinie wskazywać temp. otoczenia. Pozdrawiam.
tomato Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Nie byłem na vagu bo zakładałem hak holowniczy i przy tej okazji tak mnie w....li że odechciało mi się u nich cokolwiek robić . To tak na marginesie . A z objawy o których pisałem na początku to zniknęły . Ale muszę napisać że podczas tych objawów zauważyłem jedną raczej istotną rzecz na którą na początku nie zwróciłem uwagi . A mianowicie wskazania termometru pokazywał 7,5 stopnia a naprawdę było koło 20 . Samochód stał cały czas na zewnątrz nie w garażu . Karoseria była cała nagrzana a on cały czas pokazywał 7,5 stopnia i były problemy z rozruchem . Jak już pisałem dolegliwości ustąpiły jak by co to będę wiedział czego szukać Bardzo dziękuje za wszelkie sugestię i WESOŁYCH ŚWIĄT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się