Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRB] Dziwna praca turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam , Dziwna praca tubro, wymienione na regenerowane rok temu   ,czasem przy  bardzo delikatnym przyspieszaniu okolice 2000 obrotow jest jak by przerwa szarpnie  towarzyszy temu harkanie .Dodam ze jest soft jakis slaby takie auto juz kupilem 

statyczne 011

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

dynamiczne 003 011

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

tu po przed wymiana turba  

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez Ditomee
Opublikowano

Wydaje mi się ze normalny luz gora dol ,w zdloz bez luzów 

20201026_114452.jpg

20201026_114446.jpg

20201026_114442.jpg

Opublikowano

Tu logi pierwsze jak zalozylem ta nowa  turbine 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Bardzo mocne przeładowanie, długo nie pożyje tak turbo, raczej do czyszczenia zmienna geometria... 

Opublikowano (edytowane)

Czy moze byc zle ustawiona wyregulowana ? moze ja skrecic troche ? pytam bo z tego co widze to ona tak od nowosci przeladowuje czyli od lutego  ponizej logi zaraz po zalozeniu nowej ,czy tu tez tak przeladowuje ??

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez Ditomee
Opublikowano

Przeładowuje, ale nie tak mocno, możesz na próbę wydłużyć ramię o pół obrotu i zrobić logi i zobaczyć czy jest poprawa. Może być, że od początku źle wyregulowana, ale raczej po czasie doszedł też problem przycinającej się geo

Opublikowano (edytowane)

Pol obrotu wydluzylem < wydale sie lepiej czy jeszcze skrecic ?? czy geometria ? mozliwe ze n75 ?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez Ditomee
Opublikowano (edytowane)

Łukasz ty faktycznie spokojnie spać nie możesz ...:D

Ten overbost trwa raptem trochę ponad sekundę i nie osiąga jakichś krytycznych wartości .

Jak motorówka nie wpada w tryb awaryjny to nie szukaj dziury w całym :decayed:

Co do szarpania podczas delikatnego przyspieszania to BRB osprzętowo jest prawie identyczne z BPW, a tam lekarstwo już dawno temu jest opracowane :)

Pczytaj temat poniższy temat :

 

Sądząc po opisanych przez Ciebie objawach to są one identyczne z objawami występującymi w bardzo dużej części BPW i sądze że zamontowanie kryzy w BRB też może załatwić  sprawę delikatnego poszarpywania / kichania.

Na drugiej stronie masz zdjęcia gdzie kryzę zamontować :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano (edytowane)

Witam Panie Piotrze :)  wiem juz mialem lekcje ze nadgorliwosc gorsza od ....

Ale ta praca turbiny zaniepokoila mni juz jakis czas temu z do tej pory moje skupienie bylo na poprawnieniu mocowania pompki PD :)  teraz przyszla chwila na ta przypadlosc bo samo szrpniecie nie bylo problemem ale dzwiek harkniecie turba dlatego te logi itd 

Dzis z ciekawosci podmienilem n75

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Edytowane przez Ditomee
Opublikowano (edytowane)

No na tym jest prawie dobrze , wygląda na to że stary za wolno dopuszczał ciśnienie atmosferyczne do gruszki .

Pewnie filterek w nim jest mocno zanieczyszczony :hi:

Teraz chyba możesz skrócić sztangę z powrotem , to może będzie idealnie :D

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Dokładnie, podmiana N75 wygląda, że załatwiła sprawę... rzadziej to się zdarza, no ale jednak wychodzi, że winny był N75.

Tak z ciekawości i jeśli masz ochotę to wyczyść filterek na starym i spróbuj go sprawdzić ponownie... 

Sztangą wróć oczywiście do pierwotnego położenia. 

Opublikowano (edytowane)

Czy w zwiazku z tym odkrecic do poprzedniej pozycji dzwigienke turbo czy jest wystarczajaca ? 

Edytowane przez Ditomee
Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, piotrsob1 napisał:

No na tym jest prawie dobrze , wygląda na to że stary za wolno dopuszczał ciśnienie atmosferyczne do gruszki .

Pewnie filterek w nim jest mocno zanieczyszczony :hi:

Teraz chyba możesz skrócić sztangę z powrotem , to może będzie idealnie :D

Panie Piotrze :)  

Edytowane przez Ditomee
Opublikowano (edytowane)

Wiec cofalem do poprzedniego ustawienia ,pokazuje trosze za duzo .

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

po calej operacji wydluzylem o 1/4 obrotu i juz nawet nie chce robic logow , bede jezdzil i obserwowal .Dziekuje za udziel w dyskusji ,pozdro.

Edytowane przez Ditomee

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...