Jump to content

[B7 BRB] Dziwna praca turbo


Recommended Posts

Witam , Dziwna praca tubro, wymienione na regenerowane rok temu   ,czasem przy  bardzo delikatnym przyspieszaniu okolice 2000 obrotow jest jak by przerwa szarpnie  towarzyszy temu harkanie .Dodam ze jest soft jakis slaby takie auto juz kupilem 

statyczne 011

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

dynamiczne 003 011

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

tu po przed wymiana turba  

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edited by Ditomee
Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się ze normalny luz gora dol ,w zdloz bez luzów 

20201026_114452.jpg

20201026_114446.jpg

20201026_114442.jpg

Link to post
Share on other sites

Tu logi pierwsze jak zalozylem ta nowa  turbine 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Link to post
Share on other sites

Bardzo mocne przeładowanie, długo nie pożyje tak turbo, raczej do czyszczenia zmienna geometria... 

Link to post
Share on other sites

Czy moze byc zle ustawiona wyregulowana ? moze ja skrecic troche ? pytam bo z tego co widze to ona tak od nowosci przeladowuje czyli od lutego  ponizej logi zaraz po zalozeniu nowej ,czy tu tez tak przeladowuje ??

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edited by Ditomee
Link to post
Share on other sites

Przeładowuje, ale nie tak mocno, możesz na próbę wydłużyć ramię o pół obrotu i zrobić logi i zobaczyć czy jest poprawa. Może być, że od początku źle wyregulowana, ale raczej po czasie doszedł też problem przycinającej się geo

Link to post
Share on other sites

Pol obrotu wydluzylem < wydale sie lepiej czy jeszcze skrecic ?? czy geometria ? mozliwe ze n75 ?

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edited by Ditomee
Link to post
Share on other sites

Łukasz ty faktycznie spokojnie spać nie możesz ...:D

Ten overbost trwa raptem trochę ponad sekundę i nie osiąga jakichś krytycznych wartości .

Jak motorówka nie wpada w tryb awaryjny to nie szukaj dziury w całym :decayed:

Co do szarpania podczas delikatnego przyspieszania to BRB osprzętowo jest prawie identyczne z BPW, a tam lekarstwo już dawno temu jest opracowane :)

Pczytaj temat poniższy temat :

 

Sądząc po opisanych przez Ciebie objawach to są one identyczne z objawami występującymi w bardzo dużej części BPW i sądze że zamontowanie kryzy w BRB też może załatwić  sprawę delikatnego poszarpywania / kichania.

Na drugiej stronie masz zdjęcia gdzie kryzę zamontować :hi:

Edited by piotrsob1
Link to post
Share on other sites

Witam Panie Piotrze :)  wiem juz mialem lekcje ze nadgorliwosc gorsza od ....

Ale ta praca turbiny zaniepokoila mni juz jakis czas temu z do tej pory moje skupienie bylo na poprawnieniu mocowania pompki PD :)  teraz przyszla chwila na ta przypadlosc bo samo szrpniecie nie bylo problemem ale dzwiek harkniecie turba dlatego te logi itd 

Dzis z ciekawosci podmienilem n75

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Edited by Ditomee
Link to post
Share on other sites

No na tym jest prawie dobrze , wygląda na to że stary za wolno dopuszczał ciśnienie atmosferyczne do gruszki .

Pewnie filterek w nim jest mocno zanieczyszczony :hi:

Teraz chyba możesz skrócić sztangę z powrotem , to może będzie idealnie :D

Edited by piotrsob1
Link to post
Share on other sites

Dokładnie, podmiana N75 wygląda, że załatwiła sprawę... rzadziej to się zdarza, no ale jednak wychodzi, że winny był N75.

Tak z ciekawości i jeśli masz ochotę to wyczyść filterek na starym i spróbuj go sprawdzić ponownie... 

Sztangą wróć oczywiście do pierwotnego położenia. 

Link to post
Share on other sites

Czy w zwiazku z tym odkrecic do poprzedniej pozycji dzwigienke turbo czy jest wystarczajaca ? 

Edited by Ditomee
Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, piotrsob1 napisał:

No na tym jest prawie dobrze , wygląda na to że stary za wolno dopuszczał ciśnienie atmosferyczne do gruszki .

Pewnie filterek w nim jest mocno zanieczyszczony :hi:

Teraz chyba możesz skrócić sztangę z powrotem , to może będzie idealnie :D

Panie Piotrze :)  

Edited by Ditomee
Link to post
Share on other sites

Wiec cofalem do poprzedniego ustawienia ,pokazuje trosze za duzo .

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

po calej operacji wydluzylem o 1/4 obrotu i juz nawet nie chce robic logow , bede jezdzil i obserwowal .Dziekuje za udziel w dyskusji ,pozdro.

Edited by Ditomee
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...