monopollo Opublikowano 5 Listopada 2020 Opublikowano 5 Listopada 2020 (edytowane) Witam. Mam problem z moją a6tką. Podczas gwałtownego odpuszczania gazu słuchać dźwięk upuszczonego powietrza( tak jak bym miał blowoffa). Ostatnio też przyważyłem że przy jeździe z niskim obiaciążeniem słychać delikatne syczenie(2-4k obrotów). To nie jest normalna praca turbo bo wiem jak było wcześniej. Mam zamontowanego fmica, turbo k03s, dp. Dv na 99 sprawny i wąż z kolektora ssącego też. Gdzie mogę szukać przyczyny? Pozdrawiam Edytowane 5 Listopada 2020 przez monopollo
monopollo Opublikowano 5 Listopada 2020 Autor Opublikowano 5 Listopada 2020 1 minutę temu, Dev napisał: nieszczelnosc w dolocie Sprawdzałem od przepływki do turba z zatkaną odmą i trzyma ciśnienie :/
monopollo Opublikowano 5 Listopada 2020 Autor Opublikowano 5 Listopada 2020 16 minut temu, Dev napisał: sprawdz DVkę Kurczę, byłem dzisiaj w serwisie aso audi i sprawdzali własnie dv bo im kazałem i wyszło niby że jest sprawna w 100%
przem8 Opublikowano 5 Listopada 2020 Opublikowano 5 Listopada 2020 2 minuty temu, monopollo napisał: Kurczę, byłem dzisiaj w serwisie aso audi i sprawdzali własnie dv bo im kazałem i wyszło niby że jest sprawna w 100% Jak semu nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Objaw typowy dla uwalonej dv'ki.
monopollo Opublikowano 5 Listopada 2020 Autor Opublikowano 5 Listopada 2020 5 minut temu, przem8 napisał: Jak semu nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Objaw typowy dla uwalonej dv'ki. Też myślałem że to na 100% dv-ka i pojechałem z nią do aso bo miałem na gwarancji ale jednak niby sprawna. Jutro spróbuję zmienić dv na inną.
przem8 Opublikowano 5 Listopada 2020 Opublikowano 5 Listopada 2020 Jak masz wyjęty zaworek to jej sprawdzenie trwa kilka sekund. Wciskasz tłoczek, zatykasz górny króciec i zwalniasz tłoczek. Jeśli opadnie albo opadając nie zassie palca to dv uszkodzone. 1
monopollo Opublikowano 5 Listopada 2020 Autor Opublikowano 5 Listopada 2020 2 minuty temu, przem8 napisał: Jak masz wyjęty zaworek to jej sprawdzenie trwa kilka sekund. Wciskasz tłoczek, zatykasz górny króciec i zwalniasz tłoczek. Jeśli opadnie albo opadając nie zassie palca to dv uszkodzone. Dobra, a jakaś alternatywa jak by to nie był dv? Bo jutro bym sobie wszystko posprawdzał
monopollo Opublikowano 6 Listopada 2020 Autor Opublikowano 6 Listopada 2020 19 godzin temu, przem8 napisał: Nieszczelność. Gdzie najczęściej pojawiają się nieszczelności? W orurowaniu fmica patrzeć dokładnie ? 19 godzin temu, przem8 napisał: Jak masz wyjęty zaworek to jej sprawdzenie trwa kilka sekund. Wciskasz tłoczek, zatykasz górny króciec i zwalniasz tłoczek. Jeśli opadnie albo opadając nie zassie palca to dv uszkodzone. Dv sprawne, sprawdziłem jeszcze raz samemu. Zasysa palec
monopollo Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Opublikowano 7 Listopada 2020 Temat ogarnięty, tym razem popuściła się śruba łącząca turbo z kolektorem (ta wewnętrzna od silnika) i jej nie zauważyłem na początku. Dodatkowo z 2 śruby się lekko poluzowały od kolektora. Jak zaradzić temu? Już dwóch mechaników próbowało mi to ogarnąć + ja sam. Raz miałem Ori śruby, później jakieś inne a teraz szpilki z nakrętkami. U mnie dalej się odkręcają. Mam dp zamontowany+ turbo k03s.
monopollo Opublikowano 14 Listopada 2020 Autor Opublikowano 14 Listopada 2020 (edytowane) Dobra to ogarnięte ale mam jeszcze jeden problem. Mam problem z jedną częścią w aucie. Za przepływomierzem pękła mi rurka która idzie od dolotu- to owinięte niebieską izolacją. Chciał bym ją kupić. Screenshot PRNT.SC Captured with Lightshot Screenshot PRNT.SC Captured with Lightshot Wiecie może jak nazywa się ta część co jest owinięta niebieską taśmą ? Gdzie jest ezektor w a6 c5 1.8t bo może bym też wymienił żeby już nie odsyłać auto a6 c5 1.8t aeb Znalazłem nr tego ale nie wiem co kupić 058 133 784A Edytowane 14 Listopada 2020 przez monopollo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się