Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 c5 1.8t chodzi jak bym miał blowoff


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam problem z moją a6tką. Podczas gwałtownego odpuszczania gazu słuchać dźwięk upuszczonego powietrza( tak jak bym miał blowoffa). Ostatnio też przyważyłem że przy jeździe z niskim obiaciążeniem słychać delikatne syczenie(2-4k obrotów). To nie jest normalna praca turbo bo wiem jak było wcześniej. Mam zamontowanego fmica, turbo k03s, dp. Dv na 99 sprawny i wąż z kolektora ssącego też. Gdzie mogę szukać przyczyny? Pozdrawiam

Edytowane przez monopollo
Opublikowano

nieszczelnosc w dolocie

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał:

nieszczelnosc w dolocie

Sprawdzałem od przepływki do turba z zatkaną odmą i trzyma ciśnienie :/

Opublikowano

sprawdz DVkę

Opublikowano
16 minut temu, Dev napisał:

sprawdz DVkę

Kurczę, byłem dzisiaj w serwisie aso audi i sprawdzali własnie dv bo im kazałem i wyszło niby że jest sprawna w 100%

Opublikowano
2 minuty temu, monopollo napisał:

Kurczę, byłem dzisiaj w serwisie aso audi i sprawdzali własnie dv bo im kazałem i wyszło niby że jest sprawna w 100%

Jak semu nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Objaw typowy dla uwalonej dv'ki.

Opublikowano
5 minut temu, przem8 napisał:

Jak semu nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Objaw typowy dla uwalonej dv'ki.

Też myślałem że to na 100% dv-ka i pojechałem z nią do aso bo miałem na gwarancji ale jednak niby sprawna. Jutro spróbuję zmienić dv na inną.

Opublikowano

Jak masz wyjęty zaworek to jej sprawdzenie trwa kilka sekund. Wciskasz tłoczek, zatykasz górny króciec i zwalniasz tłoczek. Jeśli opadnie albo opadając nie zassie palca to dv uszkodzone.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Jak masz wyjęty zaworek to jej sprawdzenie trwa kilka sekund. Wciskasz tłoczek, zatykasz górny króciec i zwalniasz tłoczek. Jeśli opadnie albo opadając nie zassie palca to dv uszkodzone.

Dobra, a jakaś alternatywa jak by to nie był dv? Bo jutro bym sobie wszystko posprawdzał

Opublikowano

Nieszczelność.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
19 godzin temu, przem8 napisał:

Nieszczelność.

Gdzie najczęściej pojawiają się nieszczelności? W orurowaniu fmica patrzeć dokładnie ?

 

19 godzin temu, przem8 napisał:

Jak masz wyjęty zaworek to jej sprawdzenie trwa kilka sekund. Wciskasz tłoczek, zatykasz górny króciec i zwalniasz tłoczek. Jeśli opadnie albo opadając nie zassie palca to dv uszkodzone.

Dv sprawne, sprawdziłem jeszcze raz samemu. Zasysa palec 

Opublikowano

Temat ogarnięty, tym razem popuściła się śruba łącząca turbo z kolektorem (ta wewnętrzna od silnika) i jej nie zauważyłem na początku. Dodatkowo z 2 śruby się lekko poluzowały od kolektora. 

Jak zaradzić temu? Już dwóch mechaników próbowało mi to ogarnąć + ja sam. Raz miałem Ori śruby, później jakieś inne a teraz szpilki z nakrętkami. U mnie dalej się odkręcają. Mam dp zamontowany+ turbo k03s.

Opublikowano (edytowane)

Dobra to ogarnięte ale mam jeszcze jeden problem.

 Mam problem z jedną częścią w aucie. Za przepływomierzem pękła mi rurka która idzie od dolotu- to owinięte niebieską izolacją. Chciał bym ją kupić.

PRNT.SC

Captured with Lightshot
PRNT.SC

Captured with Lightshot

 

Wiecie może jak nazywa się ta część co jest owinięta niebieską taśmą ? Gdzie jest ezektor w a6 c5 1.8t bo może bym też wymienił żeby już nie odsyłać :D auto a6 c5 1.8t aeb

 

Znalazłem nr tego ale nie wiem co kupić 058 133 784A

Edytowane przez monopollo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...