idk Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 Witam, od kilku miesięcy zmagam się z problemem odpalania auta z rana, czytałem fora itd robiłem wszystko chyba co możliwe lecz nic nie dało konkretnego skutku. Po odpaleniu rano na zimnym obroty falują jak chcą, po próbie ruszenia silnik się zaczyna dławić i raz zgaśnie raz nie. Czasami są takie momenty ze dobrze odpali bez zarzutu. Silnik 1.8t BFB bez gazu
R4xx Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 Witaj, 5 minut temu, idk napisał: robiłem wszystko chyba co możliwe lecz nic nie dało konkretnego skutku. Co takiego robiłeś? Odpytywałeś sterownik silnika o błędy?
idk Opublikowano 11 Listopada 2020 Autor Opublikowano 11 Listopada 2020 Wymieniłem świece, zaadoptowałem przepustnice czyli takie tańsze koszty próbowałem.
galabaku Opublikowano 11 Listopada 2020 Opublikowano 11 Listopada 2020 (edytowane) Sprawdź błędy. Jak nic nie będzie pokazywać to zrób logi 003 033, 002 115, 020 118. Filtr powietrza i paliwa kiedy ostatni raz wymienione? Problem jest tylko z odpalaniem czy zauważyłeś również jakiś spadek mocy? Edytowane 11 Listopada 2020 przez galabaku
idk Opublikowano 12 Listopada 2020 Autor Opublikowano 12 Listopada 2020 Z logami będzie ciężko żeby zrobić, filtry wymienione jakieś 4 miesiące temu, przed wymiana tez problem występował, moc raczej nie spadła.
galabaku Opublikowano 12 Listopada 2020 Opublikowano 12 Listopada 2020 A masz w ogóle kabel vcds? Jesteś w stanie sprawdzić błędy? Może być również problem z przepływomierzem, możesz go wyczyścić specjalnym preparatem i zobaczyć czy jest jakaś różnica.
idk Opublikowano 13 Listopada 2020 Autor Opublikowano 13 Listopada 2020 Byłem jakiś czas temu sprawdzic błędy i nic nie wykryło właśnie, gościu sprawdził tez wtryski i tez nic. Jaki preparat i jak go użyć itd
galabaku Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 Spray do czyszczenia przepływomierzy. Koszt jakieś kilkanaście PLNów demontujesz przepływkę i pryskasz z każdej strony na sensor. Potem pozostawiasz na jakieś pół godz żeby wyschło. Czy pomoże nie wiadomo, ale zaszkodzić nie powinno. Jednak jeśli to wina przepływomierza i jest uszkodzony to może to nic nie dać. Ostatnio był podobny temat na forum i winowajcą okazały się przewody podciśnienia. Możesz więc je też sprawdzić, a także szczelność dolotu.
idk Opublikowano 15 Listopada 2020 Autor Opublikowano 15 Listopada 2020 Super dzięki sprawdzę wszystko i dam znać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się