Rako 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Siemka. Mam mały dylemacik ;/ Chce w mojej niuni zmienić amorki tylnie.... no właśnie ale mam problem tego typu iż jest zglebowana a piernik tam wie jakie zawieszenie jest... Nie chce jej podnosić chce zeby było tak jak jest. W tym miesiacy chce wymienic sobie tył a w przyszłym przód. A i jeszcze pytanko....czy zmieniać odrazu sprężyny czy nie warto?? Bede wdzięczny jak pomożecie wybrać coś dobrego...chce coś sztywnego ale bez przesady aaa i zeby autkiem nie bujało zbytnio... Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guardian 6 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 jezeli gleba jest max do -40mm to Bilstein B6 >>> najlepszy wybór moim zdaniem jezeli powyzej 40mm to Bilstein B8..ale twardo bedzie napewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdeniu 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 tak jak pisze guardian, B6 jest wymiarów standardowych lecz o innej charakterystyce (twardszy) dzięki czemu śmiało można wrzucić sprężynki do -40mm B8 zaś jest już krótszy od standardowego też śmigam na BILSTEIN B6 SPORT i jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterka 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam, ja od wczoraj śmigam na Bilstein b8 sprint, dla mnie wcale nie jest aż tak twardo. Jestem mile zaskoczony. Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się