Lichy92 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Witam. Całkiem nie dawno kupiłem żonie Audi A3 1.6 MPI z oznaczeniem silnika BGU. Ogólnie auto chodziło tragicznie. Wymieniłem świece, kable i filtry. Przy wymianie świec wymieniłem również uszczelki na kolektorze bo już były na wierzchu. Pęknięty był rezonator powietrza, który również wymieniłem. Autko zaczęło w miarę normalnie pracować, więc została tylko regulacja gazu. Gazownik wymienił filtry i wyregulował gaz i niby wszystko ok. Od czasu do czasu pojawia się błąd odnośnie czujnika położenia walka rozrządu, ale chyba na nic nie ma on wpływu ? Dzisiaj sprawdziłem z ciekawości VCDSem grupę 32 w Engeine i tu się trochę zdziwiłem. Czy takie liczby są poprawne ? Autko ogólnie jest mułowate, ale to 1.6 i nie mam porównania.
przem8 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Masz ubogo na jałowych, pod obciążeniem szału też nie ma.
Lichy92 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2020 Okej. Czyli trzeba zrobić logi. Może uda się przed świętami, ewentualnie przed nowym rokiem.
przem8 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Opublikowano 21 Grudnia 2020 Sprawdź najpierw jak jest na benzynie. Jak jest w normie to trzeba wystroić instalację.
Lichy92 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2021 (edytowane) W dniu 21.12.2020 o 21:39, przem8 napisał: Sprawdź najpierw jak jest na benzynie. Jak jest w normie to trzeba wystroić instalację. Wiem, że minęło trochę czasu od tego posta, ale w nic się nie zmieniło. Korekty praktycznie takie same. W między czasie wyczyściłem przepustnicę. Auto po odpaleniu na zimnym silniku łapało czkawkę po dotknięciu pedału gazu, praktycznie nie było możliwości nim normalnie ruszyć żeby nie zgasł. Ustabilizowało się to dopiero po ok. 1 minucie. Potem dopiero można było normalnie jechać. Pojawił się za to inny błąd, mianowicie: Zakręciłem gaz i wyłączyłem, skasowałem błąd więc i korekty powinny się skasować o dziwo skasowały się tylko korekty z drugiej rubryki: Wykonałem test sondy: Obecnie jeżdżę na benzynie i nie ma objawu czkawki, martwią mnie te korekty z pierwszej rubryki, że się nie wyzerowały. Edytowane 26 Sierpnia 2021 przez Lichy92
przem8 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Skasuj błędy i zrób loga statycznego 2+33 na obu paliwach. Już miałeś pisane wcześniej.
Lichy92 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Dzisiaj od resetu ECU, po przejechaniu ok. 60km korekty wróciły do normy (pierwsza kolumna -0,8% , druga kolumna 0,4%). Jeździłem tylko i wyłącznie na PB. Zrobiłem logi, o których rozmawialiśmy: PB - Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG - Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się