tomek916 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Jak w temacie , w tym tygodniu będę zabierał się do wymiany rozrządu i proszę o info po jakim przebiegu wymienia się ów napinacz lub jak określić jego stan bo w '' Sam naprawiam '' nic nie znalazłem .
szachal Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Mialem ten sam problem:) W roznych samochodach jest roznie np w mitsub. powinien sie on ugiac 1mm pod naciskiem 100-200nm. W audi nie wiem ale ja sprawdzilem w prosty sposob. Zmontowalem wszystko zakrecilem pare razy silnikiem i sprawdzilem jaka jest odleglosc pomiedzy napinaczem a jego obudowa w moim silniku jest od 6-10 mm. Ty masz ADR nie wiem jaka powinna byc u ciebie. Gdyby odleglosc sie nie zgadzala to bylby uszkodzony. Mam 120 tys mil wiec przy nastepnej wymianie paska nie bede sie zastanawial tylko kupie wszystko lacznie z lancuchem i jego napinaczem ktory jest z tylu. Moze ktos kto ma dokladne info sie wypowie?
maciekg Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ksiazka mowi, ze napinacz w ADRach, wymienia się po 200 tys. szukajcie Panowie, bo temat byl poruszany.
tomek916 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Dzięki , właśnie rozebrałem rozrząd i ów napinacz wygląda mi na orginał jeszcze , aluminium zaśniedziałe więc sprawa sama się rozwiązała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się