Zibi201 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 Witam. Złamała mi się rurka/tulejka bagnetu olejowego w 1,6 ALZ w A4B6. Złamała się bardzo nisko, kolektor zasłania dostęp. Macie jakiś patent jak to wyciagnąć? Czy muszę demontować kolektor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W.W. Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Witam! Trzeba zrobić z drutu stalowego "wyjmak" o odpowiedniej średnicy,który włożysz w otwór i wyciągniesz delikatnie resztkę plastiku.Teraz kup w ASO oryginalną prowadnicę bagnetu,uszczelką i z odpornego na temperaturę plastiku.Żadnej ładnej podróby.Ori kosztuje kilkanaście złotych,a jest nie lepsza napewno.Gdy wyjmujesz bagnet.kciukiem naciskasz na brzeg prowadnicy, przytrzymujesz.Delikatnie wyjmujesz bagnet sprawdzasz poziom,i wkładasz spowrotem,też z wyczuciem,nie za szybko.That's it! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi201 Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 OK dzięki. Drutem nie chciało puścić. Ostatecznie mechanik mi to zrobił, ale nie był pewien czy coś nie spadło. Okaże się przy wymianie oleju. Zrobiłem ok. 2000km od tego czasu, więc chyba wszystko jest ok. Rurka założona podróba, bo była od ręki a na oryginał trzeba było czekać kilka dni (też kupiłem ale leży na zapasie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się