Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odma avj


mpiotrek7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jakie mogą być przyczyny złego odpowietrzenia korek nie chce podskakiwać nie koniecznie jakoś go zasysa ale wcześniej ładnie podskakiwał nowy eżektor nowy zaworek w trojniku.ori . odme rok temu czyscilem czy przyczyna może leżeć gdzieś indziej auto zaczęło kopcić obstawiałem turbo ale po regeneracji jest to samo .wcześniej turbo miało wyczuwalne luzy ale tragedii nie było wcześniej na siwo teraz siwo niebiesko dlaczego ten korek nie podskakuje czy uszkodzenie uszczelniaczy czy pierścieni może mieć na to wpływ moc jest zdaje się wszystko szczelne. Komedie się zaczęły po delikatnych katach. Najbardziej zastanawia mnie czemu nie podskakuje ten korek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno zgadywać na odległość co jest przyczyną bolączek Twojego silnika....

Jednakże zasysający korek wlewu oleju przynajmniej w "rzędówce" jest skutkiem niedrożnego układu odpowietrzania silnika.

Co do dymienia, silnik pali olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj nieszczelności w odpowietrzaniu skrzyni korbowej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eżektor wstawiłem toprana chociaż stary był sprawny i drożny na nowym topranie lepiej się zbiera separator sprawdzałem niby okey .drożność powinna wszędzie być bo dmuchalem w rurkę po separatorze szczelne a wyciągajac bagnet dmuchało powietrze .obstawiam na wadliwe zaworki . Dodam że na starym oryginalnym korek nie podskakuje ale kopci mniej. Mowa o zaworki w trójniku jutro powolutku jeszcze raz zobaczę szczelność i 100 drożności i wyczyszcze separator . Ale nowe zaworki z ASO to szajs na dzień dobry popuszczają te z zielonym mam z szarą końcówką i 100 szczelny a nowe tak nie do końca zglupiec idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy membrana jest cała w separatorze, bo drozny będzie zawsze. Zatkaj jeden krociec i drugi zasysaj. Powinno być słychać jak membrana pracuje. Topran to scierwo i watpie czy on jest sprawny od nowości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eżektor ma być szczelny i tyle i mieć dobry przepływ .  Sprawdzałem i działa dobrze. Jest większy przepływ przez tą wąską odnogę . Lepsze heble .tu zmiana na plus . Separator cały sprawdzałem .wiem jak sprawdzać dla wszystkiego bardziej byłbym skłonny przyjrzeć się dla oringu kolanka odmy tam może nie przylegać 2 zaworki znalazłem wygotowałem wyczyściłem i niczym się nie różnią w działaniu od nowego z ASO którego kupiłem 3 tyg temu w ASO .jutro będę testowac i po kolei sprawdzać kolanko wyjmowałem i jedynie co to oring trochę odkształcony i wyszedł bez większego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiesz lepiej to po co pytasz? 

Przerobilem u siebie topranowskie gówna i wiem, że się cyrki potem dzieją ale skoro twierdzisz, ze u Ciebie jest ok to szukaj dalej. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2021 o 19:56, przem8 napisał:

Jak wiesz lepiej to po co pytasz? 

Przerobilem u siebie topranowskie gówna i wiem, że się cyrki potem dzieją ale skoro twierdzisz, ze u Ciebie jest ok to szukaj dalej. 

Jak bede pewny że nic innego nie może odpowiadać za taki stan to kupie oryginal dzióra na rurce Sai  coś tam okleiłem odpaliłem poskakał chwilę ładnie i przestał a już myślałem że oki. Skakał już jak powinien może za słabo owinelem taśma bo dymek też z tamtad poszedł całkowicie wp***u to wywalę badziewie

IMG_20210109_130057.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...