Monti Opublikowano 28 Stycznia 2021 Opublikowano 28 Stycznia 2021 Tak jak w temacie. Szumam kogoś do pomocy przy zdiagnozowaniu problemu z szarpaniem i dymienieniem samochodu w przedziałach obrotowych 2100-2300, 2500-3000. Wtryski sprawdzone niby sprawne, nowa listwa pompowtryskow, nowe filtry, nowy ic, nowy uszczelniacz walu aso (myslalem, ze wina zamiennika), nowy zaworek n75, egr zaślepiony i wypisany, klapa gaszaca założona druga, przeplywki podmienianie be, zmian. Dzieki Wielkie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się