Dawid99 Opublikowano 22 Lutego 2021 Opublikowano 22 Lutego 2021 (edytowane) Cześć. Od jakiegoś czasu zauważyłem duże ubytki płynu chłodniczego. Płyn ubywa zawsze do tego samego poziomu. Przeglądałem forum i podobne tematy i według wskazówek forumowiczów, które mogą wskazywać, że winowajcą jest uszczelka pod głowicą sprawdziłem czy poziom oleju nie jest wyższy, czy nie ma śladów na korku olejowym płynu chłodniczego, czy w zbiorniczku chłodniczym nie ma oleju i czy nie jest oleisty. Spaliny mają zapach spalin. Nie kopci na biało. Silnik nagrzewa się do 90 stopni i trzyma, odpala normalnie, moc nie spadła. Zauważyłem, że płynu ubywa najszybciej gdy wkręca się go na wyższe obroty i podczas jazdy potrafi wyskoczyć komunikat, że nie ma płynu chłodniczego i czasem po paru minutach znika. Płyn też nie bulgocze i przy odkręcaniu powoli korka lekko tylko zasyczy jak w każdym innym aucie. Węże nie są twarde, chociaż ten cieńszy, który wychodzi z góry zbiorniczka jest twardszy niż inne ale to bez znaczenia czy samochód stoi jakiś czas czy jest rozgrzany. Edytowane 22 Lutego 2021 przez Dawid99
Redjasper Opublikowano 22 Lutego 2021 Opublikowano 22 Lutego 2021 Sprawdź za silnikiem króciec, czy nie jest pęknięty, albo czy nie spadł z niego wąż. 1
afroo. Opublikowano 22 Lutego 2021 Opublikowano 22 Lutego 2021 Pompa wody lubi puszczać więc zobacz, czy nie ma śladów z przodu po płynie i kropel na misce olejowej. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się