dawidpuskar 0 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Witam. Jestem posiadaczem a4 b6 2.4 od 2,5 roku. Z racji że zaraz wrzucamy letni set to muszę znów się wziąć za temat zużycia opon od wewnętrznej strony z przodu Z fabryki według wlepki auto jest 1bv, ale ktos później wrzucił sprezyny i jest -40mm. Na lato posiadam bbs speedline 19cali et48 8,5j i opony 235/35 + dystans 10mm. Cały zawias robiony był na początku zeszłego roku i również opony kupiłem. Przy wrzucaniu zimy znów zauważyłem że opony nadają się na śmietnik. Pompuje okolo 2,1-2,2bar Czy teraz: A) jest to kwestia że auto jest za nisko? B ) cos nie tak z felgą? C) zbieznosc? ( zbieznosc ustawiałem na 3 stacjach i zawsze było cos nie tak. Albo auto ściągało albo kierownica krzywo) Widać że jest jakiś kat pochylenia Czy podniesienie auta o 2cm cos pomoże? Wydaje mi się ze ludzie jeżdżą na większej glebie i nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Byłeś na 3 stacjach, gdzie ustawiano geometrię a masz wyniki krzywej zbieżności ? były podobne czy mocno różne ?. Było robione przy użyciu belki VAG 1925 ?. Warsztaty co robią to prawidłowo to wielka rzadkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Czy sprawdziłeś wszystkie sworznie wahaczy i tuleje metalowo gumowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiera0306 1 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Mi to nie wygląda na zbieżność. Miałem kilka razy problem ze zdzieraniem opon i wyglądało to inaczej. Na pewno koło nie obciera na nierównościach, skręcie albo po prostu podczas jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidpuskar 0 Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Sprobuje jutro znaleźć wynik badań ze stacji gdzie ustawiano zbieznosc. Zawias wymieniałem na nowy, przed tym również zwrotnice dwie wymieniłem i za każdym razem zbieznosc i za każdym razem kijowo to wychodziło. Czy teoria z za mala ilością powietrza w oponie moze sie tu sprawdzić? + do tego zbieznosc? Drugi temat taki ze wydaje mi się ze maglo wymaga regeneracji u mnie, ponieważ czasami podczas zakrętu działa jakby w systemie 0/1 ze jest lżej i nagle ciężej. Czasami na nierównościach z lewej strony stukanie jest przy skręcie w prawo. Koncowki nawet jak było wymienione to było to sami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Kąt PK źle ustawiony. Zapodaj wyniki badania całej geometrii a nie tylko zbieżności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się