Aadrian1718 Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 Sprzęgło łapie nisko ale zakres wysprzęglania jest bardzo mały. Przy redukcji biegów podczas dynamicznej jazdy zawsze jest szarpnięcie i głuchy stuk jakbym strzelał ze sprzęgła. Auto po programie na +/- 190 kilka koni, sprzęgło nigdy nie uślizgnęło się. Gdzie szukać przyczyny? Czyżby sprzęgło powoli kończyło swój żywot?
StachowiakA4 Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 Pewnie dwumas się odzywa. Jak auto po programie to zakładaj sprzęgło z awx. Ja mam bfb i jak mi sprzęgło 2 lata temu się skończyło założyłem dedykowane do bfb i już się ślizga. A mam raptem 190 KM I 310NM. 1
Aadrian1718 Opublikowano 3 Marca 2021 Autor Opublikowano 3 Marca 2021 Jak odpuszczam pedał, to gdzieś przy 1/4 łapie już całkowicie. Ten malutki zakres podczas redukcji przy pałowaniu powoduje, że sprzęgło działa praktycznie 0/1. Nie wykluczam dwumasy ale przypomina to dosłownie strzelanie ze sprzęgła jakby zamiast odpuścić pedał normalnie, zsunąłbyś stopę ze sprzęgła bokiem aby pedał sprzęgła bardzo szybko wrócił na swoją pozycję i wtedy słychać taki głuchy stuk i czuć szarpnięcie
StachowiakA4 Opublikowano 3 Marca 2021 Opublikowano 3 Marca 2021 Trzeba rwać skrzynie bo tylko wtedy zobaczysz co tam się dzieje. Mój pierwszy dwumas się dosłownie rozpadł po wyjęciu. Drżała cała buda przy przyspieszaniu. Jakbyś po kocich łbach jechał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się