Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpowiednim wyborem ET


Swat366

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem że temat był wiele razy wałkowany ale nie mogłem znaleźć jasnej odpowiedzi. 

Mam A4 B7 2008r. 2.0 TDI Avant 

Chciałbym zakupić alusy i mam jedne na oku. 

Parametry:

17" J7,5 " ET 45

Wyczytałem na forum, że do 17-stek najlepszym wyborem opony będzie 235/45 (opny też kupuje) 

Pytanie czy to osadzenie będzie w porządku. Jestem zielony w temacie chociaż sporo szukałem informacji na forum, nie chciałbym kupować " kota w worku". 

Pomożecie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ET będzie w porządku, jeszcze dystans się zmieści jak badziesz chciał. Osobiście ja bym założył opony 225/45.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za odpowiedź. 

Na oponeo były podane 235, mówisz że 225 będą lepszym wyborem? Możesz je jakoś w krótki sposób porównać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

225 idealnie siądzie ale nie jest przeznaczona na te felgi, także w razie jakiejkolwiek stłuczki, bedzie i tak twoja wina za zła gumę. Jak nie jestes pewnym kierowcą to 235 też lepiej ochroni Twoje ranty przed kraweżnikami.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz lepszy komfort od 235/45/17 i jeszcze lepszy od 225/45/17 to polecę 215/50/17

Mam takie letnie.

Pytanie.

Jakie masz zawieszenie ???

Pytam o kod a nie odpowiedź że standard.

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Fido napisał:

Jak chcesz lepszy komfort od 235/45/17 i jeszcze lepszy od 225/45/17 to polecę 215/50/17

Mam takie letnie.

Pytanie.

Jakie masz zawieszenie ???

Pytam o kod a nie odpowiedź że standard.