grzesu3 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam Podczas hamowania mocno mi bije hamulec. Wszytko było OK do czasy zmiany ogumienia. I dodatkowo coś mi jeszcze trze po prawej stronie. Podczas zmiany opon zauważyłem, że tarcze są ostro ściachane. Panie Panowie czy wymiana klocków i tarcz rozwiąże mój problem? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1985 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 mialem podobny problem,umnie bylo tak ze przy delikatnych hamowaniu poszarpywalo autem,natomiast przy wiekszych predkosciach na trasie bylo bardzo slabe hamowanie,byla tez reakcja bicia wlasnie przy hamowaniu z wiekszej predkosci,okazalo sie ze tłoczek 1 mi nie odbijał zjechał mi tarcze klocki przez to tez sie wysrały a rok temu zmienialem komplet tarcze i klocki, umnie byly jeszcze grube tarcze wiec przetoczylem poszly nowe klocki nasmarowane i rozruszane tłoczki i teraz jest pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 jesli tloczek sie zacina to znaczy ze klocek mocno trze o tarcze co zatym idzie po przejechaniu paru km kolo powinno byc gorace wiec sprawdz czy sie grzeje czy nie jesli nie to tarcze do toczenia albo do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1985 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 racja mlodyy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Dzięki PANOWIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guregoru 2 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Co do tarcia po prawej stronie to pewnie przez rant tarczy (też tak mam i rozmawiałem z kolegą z B-B na zlocie powiedział żebym ostukał cały rant i "oderwał" wszystko co na nim "narosło" i powinno być ok) aczkolwiek tarcze u mnie i tak pójdą do wymiany prędzej czy później bo to najlepszy sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 może też być tak że masz cięższą nogę i przypaliłeś te tarcze... i przetoczenie, któremu jestem przeciwny, pomoże na chwilę ... do pierwszego mocniejszego depnięcia, będziesz tylko parę groszy lżejszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzia1 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Cześć witam Was podepnę sie do wątku słuchajcie borykam się z podobnym problemem czyli wibracjami przy hamowaniu z dużych prędkości....i mam w związku z tym pytanko ostatnio zmienielem tarcze na nowe i myślałem ze przejdzie, ale niestety....i tu moje pytanie jeżeli są luzy w zawieszeniu możliwe jest takie wibrowanie kola?? dodam, ze zrobione zostalo juz chyba wszystko i dalej to samo wibracje!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Zawieszenie nie ma nic do bicia przy hamowaniu, no chyba że będziesz hamował pulsacyjnie ale chyba o tym nie piszesz. Ja bym stawiał na tarcze - one jakieś firmowe czy no name? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 głowny problem to nie umięjtność dotarcia nowych tarcz i klocków i bardzo często zapominany przez mechaników proces przygotowania piasty do załozenia nowych tarcz dobre przygotowanie czyli; wyczyszczenie piasty z wszystkiego co tam sie znajduje i odtłuszczenie i nałozenie delikatnie smaru miedzianego najlepiej w spray to pozwoli na równomierne nanoszenie wczesniej spr bicie tarcz i po załozeniu też spr bicie tarcz już nie wspomne o sprawdzeniu czy klocek luzno wchodzi i prowadnice pracuja delikatnie jeśli dochodzi do bicia tarcz to czesto bywa zły dobór klocka i przegrzanie tarczy w tarczach nawiercanych trzeba od czasu do czasy otwory przedmuchiwać lub nawet je delikatnie wiertłem przeczyścić porady z doświadczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzia1 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 helo dzieki za podpowiedz....sluchajcie tarczki sa Brembo wiec tutaj musi byc oko ......poza tym wczoraj sprawdzalem luzy na zawieszce i jest nie za ładnie wiec i tak wymieniam komplet wiec napisze czy jest poprawa. Przypuszczam, ze hamulce i tarcze sa okej natomiast pewnie kiedy ze 180 trzeba zwolnic i klocek łapie wtedy poprostu wychodza luzy i cała zwrotnica chodzi i czuc bicie na kierownicy....meches mowi ze mozliwe ....no nic wymiana i tak mnie czekala bo jezdze jeszcze na ORI wiec maja juz troche....Pozdrawiam napisze co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się