Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1BE


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam:hi:

Jaki to rodzaj zawieszenie 1BE  czy drive select ma cos z tym wspólnego odnosnie ustawień też zawieszenia?poprzednio mialem w b8 1BV było max sztywne no i obniżone

Edytowane przez firefighter79
Opublikowano (edytowane)

Zawieszenie 1BE to zawieszenie sportowe obniżone jak w A4B8 o 20mm.  1BV to było s-line jeszcze w stosunku do 1BE o 10 mm obniżone. Niestety ze sportem nie ma nic do czynienia. To taki sobie ponton. W a4 b8 to auto kleiło się do drogi i leżało jak decha na asfalcie. Jeśli to sportowe 1BE tak buja to standardowe1BA chyba nie nadaje się do jazdy. To największe rozczarowanie dla mnie w tym samochodzie, nie czuć sztywności z a4 b8. Kupiłem audi żeby było jak trzeba a zawieszenie typ mondeo albo jeszcze gorsze. 2 tygodnie temu kupił kolega zafirę z 2016 roku, jechałem nią, nieporównywalnie do b9. Auto jest sztywne po zaresorowaniu zaraz jest spokój a u mnie w a4b9 dalej się kołysze. A4 b8 nie kładł się w zakrętach, teraz czuć wyraźnie pochylenie. Nie rozumiem że bujanie i miękkie fotele określa się mianem komfortu. Nie wszystko co nowe jest lepsze. Mam drive seleckt ale bez przestawianych amortyzatorów, są dwa rodzaje. Niby układ kierowniczy się zmienia i krzywa(program) silnika. Testowałem to na komfort, dynamic itd. i niczego nie czuję. Ogólnie to zawieszenie nie jest godne audi a s-line już nie ma. Na niemcu wielu skarży się i wraca myślami da a4b8. Z tego auta wysiadać mi się nie chciało a teraz mam chorobę morską. Miałen niedawno BMW F31 i było to samo, bujanie i pochył w zakrętach. Jedyne wyjście to sprzedaż. Oczywiściie ktoś kto nie jeździł a4b8 ze sportowym zawieszeniem będzie zaraz się rzucał, że jest ok i o co chodzi ale widzę że należysz do tych co też to czują

Edytowane przez aprox99
Opublikowano (edytowane)

Jeszcze dokłądnie nie przetestowałem zawieszenia poniewaz jeszcze czekam na rejestarcje auta "korona Virus":grin:..

Ale musze sie z toba zgodzić ze w b8 3 x sline zawieszenie było wyśmienite kleiła sie dopodłoza to prawda ciezko było wpaść w poślizg aczkolwiek jak dla mnie było za twarde w b9 chyba mi bardziej odpowiada pod tym wzgędem ..dzieki za info.

Edytowane przez firefighter79
Opublikowano

Masz ten drive select z przestawianymi amortyzatorami? 

Opublikowano

ie wiem chyba nie ,podglądałęm latarką nic poza amorami nie widzę typy okablowanie czy coś w podobie....a Ty?

Opublikowano

Ja mam normalne amortyzatory bez możliwości przestawiania twardości. Jestem ciekaw jak już auto będzie zameldowane jakie będą wrażenia z jazy ale jak przedtem było 1BV to widzę to niedobrze

Opublikowano

szczerze to wole miękciejsze chyba sztywne dawało sie we znaki na polskich drogach:facepalm:,po nie dalekiej przjezdzce jest róznica widac ze nie jest tak sztywne jak w b8...pojezdze dłuzej porównam

Opublikowano
2 godziny temu, firefighter79 napisał:

szczerze to wole miękciejsze chyba sztywne dawało sie we znaki na polskich drogach:facepalm:,po nie dalekiej przjezdzce jest róznica widac ze nie jest tak sztywne jak w b8...pojezdze dłuzej porównam

Mnie nie chodzi o twardość bo to jest ok, tylko jak jedziesz np. w mieście po małych dziurach albo po studzience to po zeresorowaniu dodatkowo jeszcze buja czego nie było w a4b8. Poza tym twardość mi pasuje jest ok. Pojeździj i daj znać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...