Kowynia Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 Witam , po zalaniu 100 oktanów i jazdy ok 150km wyskoczyły trzy błędy p2187 p2279 p0299 czy ktoś wie co jest ich powodem?
DivaynEays Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 Zbieg okolicznosci. Dziura w dolocie sie pojawila.
Muskel1 Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 Nieszczelność w układzie dolotowym. Popraw w profilu kod silnika. 2.0 FSI = ALT, 2.0 TFSI=BGB
Kowynia Opublikowano 28 Marca 2021 Autor Opublikowano 28 Marca 2021 (edytowane) W dniu 27.03.2021 o 08:15, DivaynEays napisał: Zbieg okolicznosci. Dziura w dolocie sie pojawila. Auto dałem do mechanika i mówi ze nic nie znalazł , mówił coś o sondzie ze może w kulki grać , pewny jesteś ze wina jest dziura w dolocie ? Wszystkie 3 błędy ? W dniu 27.03.2021 o 08:15, Muskel1 napisał: Nieszczelność w układzie dolotowym. Popraw w profilu kod silnika. 2.0 FSI = ALT, 2.0 TFSI=BGB poprawiłem ,dzięki nie zauważyłem Edytowane 28 Marca 2021 przez Kowynia
Muskel1 Opublikowano 28 Marca 2021 Opublikowano 28 Marca 2021 Gdyby tylko sonda źle mierzyła, miałbyś jeden błąd za ubogiej mieszanki na przykład.
Kowynia Opublikowano 28 Marca 2021 Autor Opublikowano 28 Marca 2021 33 minuty temu, Muskel1 napisał: Gdyby tylko sonda źle mierzyła, miałbyś jeden błąd za ubogiej mieszanki na przykład. Czyli wina może być i sonda jak i dziura w dolocie ?
Muskel1 Opublikowano 28 Marca 2021 Opublikowano 28 Marca 2021 Raczej tylko nieszczelność. Błąd ubogiej mieszanki jest tego wynikiem, bo ilość mierzonej masy powietrza nie zgadza się z zawartością tlenu w spalinach (bo zasysa lewe powietrze, którego przepływomierz nie mierzy) wtedy sonda wywala błąd.
Kowynia Opublikowano 28 Marca 2021 Autor Opublikowano 28 Marca 2021 38 minut temu, Muskel1 napisał: Raczej tylko nieszczelność. Błąd ubogiej mieszanki jest tego wynikiem, bo ilość mierzonej masy powietrza nie zgadza się z zawartością tlenu w spalinach (bo zasysa lewe powietrze, którego przepływomierz nie mierzy) wtedy sonda wywala błąd. Okej , jakiś domowy sposób by sprawdzić nieszczelność na parkingu ?
Muskel1 Opublikowano 28 Marca 2021 Opublikowano 28 Marca 2021 Jedną z przyczyn może być uszkodzona odma. Odkręć korek wlewu oleju na pracującym silniku. Odkręcony korek powinien swobodnie na otworze wlewu paliwa leżeć. Nie może go zasysać (podciśnienie) ani wypychać do góry (nadciśnienie).
Kowynia Opublikowano 28 Marca 2021 Autor Opublikowano 28 Marca 2021 48 minut temu, Muskel1 napisał: Jedną z przyczyn może być uszkodzona odma. Odkręć korek wlewu oleju na pracującym silniku. Odkręcony korek powinien swobodnie na otworze wlewu paliwa leżeć. Nie może go zasysać (podciśnienie) ani wypychać do góry (nadciśnienie). Chodzi ci o wlew oleju? korek leży swobodnie jak i teraz jak i u mechanika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się