stelo Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 chodzilo mi o to ze bede jazdzil az bedzie to pewne ze to lozysko a nie wrózenie i pakowanie kasy bo moze to nie oponki a ja tu jade po producencie
ksiadz99 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 no jasne czekaj, jak ci sie kolo urwie to juz bedziesz pewny.. chlopie jedz do dobrego mechanika, ktory ci powie czy masz uwalone lozysko, jesli tak do wymiana i po sprawie
stelo Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 spoko spoko bez wariacji a kolo do twojej wiadomosci nie moze odleciec a mechanika to ja mam dobrego i jak przyjdzie czas to nastapi wymiana a mechanikow ktorzy wroza z fusow i ciagna kase jest wielu wiec spokojnie czekam na naglosnienie sprawy
ksiadz99 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 a kolo do twojej wiadomosci nie moze odleciec hah no dzieki za pouczenie.. dobra kolo ci nie odleci ale uwalone lozysko szybko moze doprowadzic do rozsypania sie zwrotnicy, zakladajac ze to z przodu wyje.. i znowu kolejne koszty.. a czepiam się twojego mechanika bo wymienil ci sprawne lozysko ja podjechalem, mechanik zakrecil kazdym kolem i byl pewny ktore lozysko do wymiany. a jak tak sie upierasz to moze podmien z jakims kolega kola? i juz bedzie wiadomo czy to one czy cos innego
wojtusania Opublikowano 24 Czerwca 2009 Opublikowano 24 Czerwca 2009 skoro kupiles nowe opony dunlopy sp01 to nie moga byc glosne, naleza do bardzo cichych, co prawda potrafia ząbkować i stać się naprawdę głośne ale potrzeba na to naprawdę troche kilometrow, winy szukaj: 1. w łożyskach (na uzywkach mogly siedziec cicho ale jak juz przyszla nowa opona i przyczepnosc -daly o sobie znac) 2. złe wyważenie opon 3. geometria kol w ostatecznosci wina moze lezec po stronie opony, a raczej wada fabryczna opony -wystarczy ze z jedna bedzie cos nie tak a nioslo bedzie po calym aucie, najlepiej znajdz w swojej okolicy warsztatu , wulkanizacji ze sprzetem Komputerowy System Kontroli Wibracji GSP9722 HUNTER, dokladnie ci przebadaja oponki i felgi aby wykluczyc wady fabryczne lub problem z felgami , ktore na zwyklej maszynie nie wyjda.
stelo Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 dzieki panowie poszukam kogos z takim osprzetem ale jeszcze wczesniej znajde kogos z oponkami i zrobie podmianke a co do podnoszenia i krecenia kol to jesli lozysko jest uwalone konkretnie to wowczas to widac jak zakrecisz kolem i slychac a u mnie nic takiego nie wystepuje. moze to faktycznie wada oponki. a oponki nie dunlop tylko continental conti premium 2 i tez powinny byc ciche
wojtusania Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 i tu się mylisz, łożysko może huczeć dopiero wtedy kiedy będzie pod obciążeniem, kręcić kołem na lewarku to może sobie kowalski w warsztacie.
stelo Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 wlasnie kolego wojtusania napisalem ze krecac kolem i zeby charczalo to kolo musi bys juz naprawde uwalone bo jesli huczy i szura podczas jazdy to wcale nie jest powiedziane ze jak go na lewarku bedziesz krecil to bedzie to samo obciazenie robi swoje i mozesz krecic do ......smierci i bedzie cisza tak wiec musi byc pewnosc albo duzo kasy w kieszeni i po byle pierdnieciu wymieniac na nowe wszystkie podejrzne czesci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się