Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów dynamicznych i statycznych


resiak82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pacjent Q7 3.0. Błędy w aucie 013128 i czasami 000564. Wymieniony nastawnik turbiny na nowy i ustawiony na stole z turbiną przez fachowców specjalnym urządzeniem. Po złożeniu turbo błędy nadal wyskakują te same i tryb awaryjny. Wrzucam logi tylko nie wiem czy dobrze wyszły bo w automacie ciężko je przeprowadzić. Udało się je zrobić bez wejścia w tryb awaryjny. Proszę o pomoc kolegów bo dla mnie to czarna magia.

011 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-011_F940Gh.html  oraz http://vaglogi.pl/log-011_IGoQv.html       011 statyczny  http://vaglogi.pl/log-011_580sT.html

003 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-003_IZlf1L.html   003 statyczny http://vaglogi.pl/log-003_tYG1j.html

Z góry dzięki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. dzisiaj zrobiłem trzy grupy od razu. Ktoś może z kolegów coś pomóc, gdzie szukać przyczyny?

Edytowane przez resiak82
zmiana linku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek zaślep egr ....:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, PAWEL69 napisał:

Na początek zaślep egr ....:wink:

Tylko jaki sens w tym.? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaraj się wrzucić te same logi co teraz zrobiłeś, tylko złap moment, co wpadnie w tryb awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Langista napisał:

Postaraj się wrzucić te same logi co teraz zrobiłeś, tylko złap moment, co wpadnie w tryb awaryjny.

Może łatwo nie być. Auto czasami wpada w tryb awaryjny po 500m a czasami po paru km. A z tych logów nie da się czegoś odczytać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zupełnie pierwszych logach, moim zdaniem turbo mega przeładowuje z początku, na drugich logach trochę lepiej, chociaż i tak nie wydaje mi się, aby seryjne turbo miało dmuchać 1,4 bara.. Nie masz żadnego wirusa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnego wirusa. Tak mi się bynajmniej wydaje. Jest to auto ojca. Wydaje mi się że może nie być w aucie dpfa bo w żadnej grupie nie mogę go znaleźć. Ciśnienie na logach pokazuje dużo niższe ciśnienie niż zadane. Może wina jest gdzieś w dolocie? Czujnik doładowania podmieniony i nadal to samo, N75 też podmieniony i bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz poszukać nieszczelności w dolocie ale wątpie, aby to notlauf powodowało.. Wszystkie węże z podcisnienia dobrze przejrzałeś? Dla pewności sprawdź ten, który idzie do turbo, wiem, że silniki inne ale u mnie w B5 nie było widać pęknięcia węża przez otulinę, po jej zdjęciu wąż był pęknięty na długości kilku cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węże sprawdziłem wzrokowo. Jutro chce podać ciśnienie w dolot z kompresora i zobaczę czy gdzieś dmucha. Może fachowcy źle ustawili nastawnik do turbo, ale widziałem że mają do tego specjalne urządzenie. A może po prostu łopatki się zapiekają

 

I wydaje mi się że jakby było pęknięcie to raczej jakieś Mikro bo przy dużym to turbo by nie szło od samefonpoczątku

Edytowane przez resiak82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Langista napisał:

 Wszystkie węże z podcisnienia dobrze przejrzałeś? Dla pewności sprawdź ten, który idzie do turbo...

Nie ma tam podciśnienia,ta turbosprężarka jest inaczej sterowana:wink:

13 godzin temu, resiak82 napisał:

Tylko jaki sens w tym.? 

No dobrze,w silniku BUG bo taki diagnozujesz...zawór egr sterowany jest podciśnieniem.

żeby nie dłubać z zaślepkami,zdejmij wężyk z gruchy egr i zaślep go.

Wykluczysz w ten sposób niedomykający się zawór egr.

 

Edytowane przez PAWEL69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2021 o 08:56, PAWEL69 napisał:

Nie ma tam podciśnienia,ta turbosprężarka jest inaczej sterowana:wink:

No dobrze,w silniku BUG bo taki diagnozujesz...zawór egr sterowany jest podciśnieniem.

żeby nie dłubać z zaślepkami,zdejmij wężyk z gruchy egr i zaślep go.

Wykluczysz w ten sposób niedomykający się zawór egr.

 

A co mi da zaślepienie tego wężyka? Pewnie dojdą kolejne błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...