Andwin9209 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Witam jakiś czas temu kupiłem Borę z silnikiem 1.9 115km AJM. Niestety trapi ją problem bujania/poszarpywania na biegu jałowym. Dodam, że na 99% nie ma koła dwumasowego ( fantazja poprzedniego właściciela ). Odkąd auto jest w moich rękach zostało zrobione : Rozrząd komplet Olej Motul 5w30 505.01 + Liqui Moly Ceratec Czujnik temp wody, termostat Przepłukałem wtryski samym preparatem od Liqui Moly do wtryskiwaczy lecz bujanie nie ustało. Byłem podłączyć auto pod kompa i mechanik powiedział mi, że wtryski są już do bani. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć bo auto nie kopci, ma moc, jedynie jak sie da nagle buta do podłogi to puści niewielką czarną chmurkę. Kupiłem kabel do VAG i zrobiłem logi bipów i korekt, czy możecie ocenić czy faktycznie te wtryskiwacze są w tak złym stanie ? Jedyny błąd jaki też wychodzi pod kompem to błąd czujnika temp/ilości oleju w silniku. Mam jeszcze jedno pytanko, zauważyłem, że pompa vacum lekko podcieka, czasem po zahamowaniu auto chodzi sekunde jakby na 3 cylindry, też po szybkiej jeździe jak skręcam, no np zjezdzam z autostrady zjazdem to na samm zakrecie tez potrafi tak z sekunde poszarpac jakby na 3 cyl palił. Czy to mogą być objawy od tej pompy ? W załączniku dodaję logi, bipy są najpierw na wolnych obrotach potem przy około 3000 bipy.CSV korekty.CSV
indyczes Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Korekty i Bipy są w normie, na Twoim miejscu podoginał bym konektory na wtyczkach do pompek-listwa pompowtryskiwaczy, znany problem. Pompa Vacum do sprawdzenia podpinasz manometr i sprawdzasz ciśnienie paliwa, w necie znajdziesz wartości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się