Gość Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) Mam problem ze swoja Audi. Dzis po wymianie oleju i chlodnicy przejechala normalnie ok 50km(nie byla oszczedzana). Zgasiłem auto i po jakijes godzinie chcialem odpalic a tu taka niespodzianka jak na filmiku. Ktos pomoze? 1999r VID_20210403_192552.mp4 Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez Bartek1993
Gość Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Nie podlaczalem pod kompa bo nie mam dostepu. W poniedzialek bede mial kabel dopiero.
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Jest ktoś w stanie pomóc lub naprowadzić na coś?
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) Mechanik podlaczyl kompa. Blad czujnika polozenia walkow. Moze byc uszkodzony? Czy luzne przewody od masy moga dawac takie bledy? Swieci sie epc oraz inne widoczne na filmiku. Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez Bartek1993
Gość Opublikowano 9 Maja 2021 Opublikowano 9 Maja 2021 (edytowane) Dzisiaj pojawił sie znów problem. Auto odpala, obroty falują, smierdzi gazem i benzyna. Po odpaleniu obroty sięgają nawet 2500. Wyskoczyl blad zbyt ubogiej mieszanki, usunalem i wiecej sie nie pojawil ale problem nie zniknął. Auto ma wsadzony pelny przelot bez katow i sond. Zamiast sond są wsadzone jakieś emulatory. Wyskoczyl tez blad sondy 1. Zrobiłem zdjecia, nie wiem czy to cos moze pomoc IMG-20210509-160602 IBB.CO Image IMG-20210509-160602 hosted in ImgBB IMG-20210509-160311 IBB.CO Image IMG-20210509-160311 hosted in ImgBB IMG-20210509-160250 IBB.CO Image IMG-20210509-160250 hosted in ImgBB Dodam jeszcze,że hamulec po nacisnieciu zaraz po odpaleniu auta robi się twardy i auto nie hamuje. received_146088369.mp4 VID_20210509_143737.mp4 VID_20210509_165750.mp4 Edytowane 10 Maja 2021 przez Bartek1993
Gość Opublikowano 12 Maja 2021 Opublikowano 12 Maja 2021 (edytowane) Czy ktoś wie jak te zaworki wyregulować ? Czy kręcić nimi i obserwować ? Edytowane 12 Maja 2021 przez Bartek1993
matmac Opublikowano 14 Maja 2021 Opublikowano 14 Maja 2021 Widzę, że tam sporo się dzieje. To co pokazujesz to jest najzwyklejszy zaworek ON/OFF. Tu masz schemat podciśnień: Audi Workshop Manuals > A4 Mk1 > Power unit > 6-cylinder engine (5 valve), mechanics > Engine assy,cylinder block,crankcase > Removing and installing engine > Vacuum connections WORKSHOP-MANUALS.COM A4 Mk1 > Audi Workshop Manuals > Power unit > 6-cylinder engine (5 valve), mechanics > Engine assy,cylinder block,crankcase > Removing and installing engine > Vacuum connections Sprawdź czy nie odpadł przewód podciśnienia między kolektorem dolotowym a serwem hamulcowym. To by tłumaczyło twardy hamulec i falowanie obrotów. W ogóle to jak chcesz żeby ten silnik jakkolwiek pracował, to wymień wszystkie te wężyki. Przewód 4mm średnicy wewnętrzej, koszt 2zł/metr potrzeba ze 2 metry. Tam musi być wszystko szczelne.
Gość Opublikowano 17 Maja 2021 Opublikowano 17 Maja 2021 Okazało się, że pękła rurka/wąż przy ezektorze i stąd ten objaw. W dniu 14.05.2021 o 15:04, matmac napisał: W ogóle to jak chcesz żeby ten silnik jakkolwiek pracował, to wymień wszystkie te wężyki. Przewód 4mm średnicy wewnętrzej, koszt 2zł/metr potrzeba ze 2 metry. Tam musi być wszystko szczelne. Tak wiem. Na dniach mi przyjdzie wężyk i będą wymienione.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się