mhany97 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Witam. Dziś w drodze zgasł mi samochód po czym nie chciał odpalić i wrócił na lawecie. Gdy odchyliłem pokrywę paska to wyleciała część jego ząbków. Wiem chyba tyle że czeka mnie duży wydatek z remontem całkowitym silnika bądź kupno całego. I tutaj pytanie co lepiej. Remont czy kupno takiego?
pila24 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 10 minut temu, mhany97 napisał: Remont czy kupno takiego? Jak juz chcesz wracać do 2.0 alt to poszukaj z b7. Najlepiej jakbyś angola całego wyrwał,reszta gratów na sprzedaż i wydatek wówczas by był skompensowany solidnie.
mhany97 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2021 a na jaki inny mógłbym zmienić? a czy z b7 2.0 alt będzie pasował?
pila24 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 20 minut temu, mhany97 napisał: a na jaki inny mógłbym zmienić? a czy z b7 2.0 alt będzie pasował? Jak będziesz miał angola np, z 1.8t to masz wszystko na swap i możesz zmienić motor na lepszy. Ale jak nie chcesz się trudzić to 2.0 alt z b7 będzie pasował p&p i nie ma on takiego apetytu na olej jak ten z b6.
mhany97 Opublikowano 11 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2021 12 minut temu, pila24 napisał: Jak będziesz miał angola np, z 1.8t to masz wszystko na swap i możesz zmienić motor na lepszy. Ale jak nie chcesz się trudzić to 2.0 alt z b7 będzie pasował p&p i nie ma on takiego apetytu na olej jak ten z b6. muszę więcej poczytać i poszukać mechanika bo ja jestem zielony dosłownie w tych sprawach..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się