Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwały się ząbki paską rozrządu w Audi A4 B6 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.
Dziś w drodze zgasł mi samochód po czym nie chciał odpalić i wrócił na lawecie.
Gdy odchyliłem pokrywę paska to wyleciała część jego ząbków.
Wiem chyba tyle że czeka mnie duży wydatek z remontem całkowitym silnika bądź kupno całego.
I tutaj pytanie co lepiej. Remont czy kupno takiego?

Opublikowano
10 minut temu, mhany97 napisał:

Remont czy kupno takiego?

Jak juz chcesz wracać do 2.0 alt to poszukaj z b7. Najlepiej jakbyś angola całego wyrwał,reszta gratów na sprzedaż i wydatek wówczas by był skompensowany solidnie.

Opublikowano
20 minut temu, mhany97 napisał:

a na jaki inny mógłbym zmienić? a czy z b7 2.0 alt będzie pasował?

Jak będziesz miał angola np, z 1.8t to masz wszystko na swap i możesz zmienić motor na lepszy. Ale jak nie chcesz się trudzić to 2.0 alt z b7 będzie pasował p&p i nie ma on takiego apetytu na olej jak ten z b6.

Opublikowano
12 minut temu, pila24 napisał:

Jak będziesz miał angola np, z 1.8t to masz wszystko na swap i możesz zmienić motor na lepszy. Ale jak nie chcesz się trudzić to 2.0 alt z b7 będzie pasował p&p i nie ma on takiego apetytu na olej jak ten z b6.

muszę więcej poczytać i poszukać mechanika bo ja jestem zielony dosłownie w tych sprawach..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...