Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem swiece zarowe


Aciekk

Rekomendowane odpowiedzi

Dodam ze podczas prob jadac z 3 biegu az do odcinki nie wyskoczyl blad ani razu , pojawia sie on wtedy gdy mu dodaje gwaltownie gazu i popuszczasz .. robilem testy na kazdym biegu od 1500 obr do odcinki i zero jakichkolwiek problemow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest normalne, że ciśnienie rzeczywiste czasem jest wyższe niż wymagane. Tak musi być. 

Moim zdaniem zawór dozujący na pompie zachowuje się nietypowo względem zaworu regulującego na listwie. W ostatnim zdjęciu (przykładowe z Golfa 7) widać jak powinien się zachowywać. W czasie jazdy ze stałym obciążeniem i prędkością pracują one równolegle. W momencie dodania gazu zawór dozujący otwiera a zawór na listwie zamyka i na odwrót. Widać to na ostatnim zdjęciu, dwie linie, które są jakby odwrotnością. 

U Ciebie zawór dozujący w ostatnich sekundach loga pomimo  przyspieszania i 100% położenia pedału gazu nagle zamknął (moment złapania notlaufa). 

To są moje przypuszczenia. Możliwe, że zawór dozujący ma jakąś usterkę lub okablowanie lub sterowanie nim. 

20210422_210643.jpg

20210422_210622.jpg

20210422_210656.jpg

20210422_212523.jpg

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator na listwie i zawor ciśnienia na pompie nowki orginalne boscha po vinie , takze wątpię zeby byly nie sprawne .. moze ten mizerny czujnik na listwie robi mnie w ciula co ? Myslisz ze moglby paprac robote ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma 361 tys przebiegu moze wyzional ducha i tak o sobie przypomina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm... wartości, które podaje wydają się na pierwszy rzut oka raczej wiarygodne. Robiłeś test pomp paliwa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i wszystko wychodzi za kazdym razem prawidlowo vcds nie widzi zadnych problemow w zadnej pompie.. doradz co tu dalej robic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoras pompa nie domagala to raczej na odcince nie przejechalbym nawet paru metrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, wykonaj jeszcze jeden test. Odkręć korek paliwa i zrób jazdę próbną czy złapie notlaufa. Gdy  odpowietrzenie nie jest prawidłowe pompy pomimo sprawności nie mogą  podać paliwa bo wytwarza się podciśnienie w baku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda... mogła to też być jedna z przyczyn. 

Pozostaje pompa CR do sprawdzenia na stole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkoncu to od nie go ciagle wyskakuje blad

 

20210422_201743.jpg

20210422_201749.jpg

Edytowane przez Aciekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po logach uwazasz ze pompa nie domaga ? Czy widac cos co moze na nią wskazac ?

Najgorsze jest to ze auto w chwili awarii mialo isc na sprzedaz i teraz nie za bardzo chce w to pakowac pieniadze tym bardziej ze nawet jak zrobie to i tak idzie do sprzedania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakbys mogl to bylbym bardzo wdzieczny , w sumie to juz jestem za pomoc ktorej mi udzieliles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że pompa cr nie pompuje należytego ciśnienia. Tyko kilkukrotnie ciśnienie rzeczywiste było wyższe niż wymagane (rzeczywiste powinno być prawie zawsze wyższe niż wymagane). Finalnie różnica pomiędzy rzeczywistym a wymaganym wyniosła ponad 300 Bar co doprowadziło do posadzenia błędu. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie kombinowac tylko odrazu dac do kogos kto sie zna niech wymienia pompe ? Czy probowac ten czujnik wymienic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System CR działa podobnie jak kompresor powietrza ze zbiornikiem, gdzie rura/szyna rail spełnia zadanie zbiornika. System ten pracuje z lekkim nadmiarem ciśnienia, u Ciebie jest go prawie cały czas lekki niedomiar (co z koleii przykuwa moją uwagę do tych pomp przed CR). 

Wątpię, żeby to było błędne wskazanie czujnika. Jeżeli go wymienisz będzie co prawda pewność, że to nie on ale z drugiej strony,  jeżeli to nie on, to jest to dodatkowy koszt. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...