Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem swiece zarowe


Aciekk

Rekomendowane odpowiedzi

Wtryski poszly do sprawdzenia , rowniutko zuzyte wszystkie 4 , przelewanie na kazdym wtrysku takie same .. takze chyba bedzie to wina wtryskiwaczy .. probowac ratowac je jakims specyfikiem do wtryskow? 

Cos moglo sie w tym przelewie zatkac/zablokowac ze on jest jakby ciagle otwarty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w takim razie jak sprawdzał skoro nagle okazuje się, że są zepsute?

Wtryski nadają się do regeneracji albo do wymiany na nowe. Nie ma specyfików na uszkodzenia mechaniczne. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzone zostaly i okazalo sie ze wszystkie rowno przelewaja, co znaczy ze na listwie nie moze utrzymac sie cisnienie poniewaz paliwo wraca do baku ? Dobrze to rozumuje ? 

Tamten fachowiec to jakis partacz z dobrą renomą ktorą wyrobił mu jego ojciec ktory kiedys sie zajmowal tym w tej ze firmie , teraz przejął syn i widac nie ma pojecia ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Aciekk napisał:

Sprawdzone zostaly i okazalo sie ze wszystkie rowno przelewaja, co znaczy ze na listwie nie moze utrzymac sie cisnienie poniewaz paliwo wraca do baku ? Dobrze to rozumuje ? 

Nie całkiem. Przelew to jest nadmiar paliwa, które nie zostało wykorzystane i wraca ono do baku. Tam nie ma wysokiego ciśnienia. Paliwo we wtryskiwaczach spełnia także funkcję chłodzenia. Chłodzi je, nieustannie przez nie przepływając,  gdyż w przeciwnym razie uległyby zatarciu. Jeżeli w czasie pomiaru, wszystkie wtryskiwacze na przelewie dają te same ilości paliwa, oznacza to, że albo wszystkie są sprawne albo wszystkie (jednakowo) uszkodzone. W zależności od tego jaka ilość paliwa nazbierała się w naczyńkach.

Jeżeli założymy, że wszystkie 4 za mało nagromadziły, oznacza to, że wtryski leją za dużo paliwa do komory spalania, co może pod obciążeniem prowadzić do spadku ciśnienia na rail. 

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszą lać za duzo paliwa bo srednie spalanie normalną jazdą bez katowania wynosi 10-11litrow ropy wiec chyba sami sobie na te fakty odpowiadamy, nie wiem juz co mam robic .. wymieniac wtryski czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski muszą być sprawdzone na stole. Kręcimy się tu w kółko kolego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego moglbys zobaczyc na tego loga zrobiony dzisiaj robiony na autostradzie i powiem ci ciezko bylo go wywolac .. z gory dziekuje

LOG-01-IDE00201_&11.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...