Eryk333 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Cześć, od czasu kupna auta (ponad rok) mam wrażenie ze układ kierowniczy nie pracuje jak należy. Przy wyjeżdżaniu z parkingu muszę skręcać kierownicę prawie że do oporu i wydaje mi się że na mocno skręconych kołach jest jakiś luz w przednim zawieszeniu. Czasami zdarzy się również że coś tam zachrobocze. Wymieniałem już końcówkę drążka, ale to nie było to. Druga sprawa to to że jak skręcam koła to tak do 75% skrętu czuję stałą siłę starającą się wyprostować koła (kierownica odbija), jednak potem to tak jakby kierownica już leciała bardziej w stronę skrętu zamiast się prostować. Na całkowicie skręconych kołach mogę jeździć w kółko bez trzymania kierownicy, nie odbije dopóki sam nie odbije o te 25%. Czy to normalne? Trochę to wkurzające podczas manewrowania na podziemnych parkingach lub podczas szybkiego włączania się do ruchu. W czasie jazdy wszystko jest ok. Nie rzuca (również przy hamowaniu). Byłem już na trzech przeglądach i nic nie znaleźli. Co to może być?
przem8 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Magiel albo za mocno dokręcona śruba regulacyjna w maglu, przez co kierownica nie odbija.
Eryk333 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Odbijać odbija w lewo jest tylko problem na max skręconych kołach Gdy jadę w prawo ja samym sprzęgle jest okej w lewo dopiero jak mocniej dodam gazu
Yarokot Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Nie wiem jak na wielowahaczu, ale na macphersonach takie coś występuje przy nieprawidłowej geometrii zawieszenia. Może warto ją sprawdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się