Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kute korbowody.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Przy okazji pękniętej głowicy chcę wyciągnąć też blok by wszystko było zrobione jak trzeba. I zastanawiam się nad wymianą korbowodów na kute. Aktualnie mam 250km ale przyszłościowo chciałbym zmienić korby by coś jeszcze się dało podnieść. I moje pytanie czy jest sens zmieniać same korbowody zostawiając seryjny wał i tłoki? Raczej nie celuję w jakieś duże moce w przyszłości. Raczej coś koło 300 jak się uda. Jak jest sens zmieniać korby to podpowiedzcie jakiej firmy najlepiej. Pozdrawiam.

Opublikowano

Korby kute tylko z dodatkowym kanałem smarnym na sworzeń tłoka, do 300KM i 400NM nie ma potrzeby zmiany, wytrzymują.

Opublikowano

Już parę przypadków słyszałem ze przy 280 ludziom pękały seryjne.

Opublikowano

Osobiscie znam seata 340KM i 420NM  2 lata 0 problemów nic mu nie było, niut łagodnie narastający 370KM, 450NM 1 tydzień pogięło korby.:)

Opublikowano

Czyli seryjne korby wytrzymają 300km na spokojnie? Bo tak jak patrzę to te korbowofy to tak strasznie duzo nie kosztują po 1.5k są. Nie to co kute tłoki... 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...